برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سه قلعه

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سه قلعه
همایش پیاده روی خانوادگی در شهر سه قلعه شهرستان سرایان برگزار شد. این همایش با موضوع پیشگیری از سرطان با محوریت تغذیه سالم از مسیر شهرداری تا سالن ورزشی شادروان تختی برگزار شد. در این برنامه که با حضور پرشور خانواده ها برگزار شد به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان از طرف برگزارکنندگان اهدا شد.
هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال استان:
گذر سیمان باقران از سد دیهوک
در دهمین هفته از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک استان تیم مرکز آموزش مرزبانی محمد‌ رسول‌ا…(ص) بیرجند از سد تیم کک‌طبس گذشت و سیمان‌باقران درمیان در مقابل ستارگان‌دیهوک پیروز شد. حسن قهوه‌چی رئیس هیات فوتبال استان گفت: دهمین هفته مسابقات فوتبال لیگ دسته یک خراسان‌جنوبی «جام‌بصیرت» با انجام دو دیدار پیگیری شد.وی افزود: در نخستین‌بازی تیم فوتبال شرکت کک طبس با نتیجه ۱ بر صفر در مقابل تیم مرکز آموزش مرزبانی محمدرسول‌ا…(ص) بیرجند شکست خورد و در دومین‌بازی تیم سیمان باقران طبس با نتیجه ۲ بر ۱ در مقابل ستارگان دیهوک‌طبس پیروز شد.به گفته وی از دور نخست رقابت‌ها چهار تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و قهرمان این رقابت ها به لیگ قهرمانی کشور راه می یابد.
پیگیری رقابت های لیگ والیبال استان با انجام ۳دیدار
سومین هفته از دومین دوره مسابقات لیگ والیبال استان با انجام ۳ دیدار پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات والیبال استان گفت: در سومین هفته از دومین دوره مسابقات لیگ والیبال استان «جام بصیرت» تیم والیبال شهید دهقان‌زاده پهنایی‌قاین در بشرویه مهمان مرکز عکس‌و فیلم بشرویه بود که با نتیجه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد.وی افزود: تیم باشگاه عماد‌نظام فردوس با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل والیبال زمین‌‌سنجش‌طلوع‌طبس به پیروزی رسید و تیم والیبال انتظام خراسان‌جنوبی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد باشگاه بزرگمهر قاینی گذشت. به گفته وی دومین دوره مسابقات لیگ قهرمانی والیبال خراسان‌جنوبی با شرکت ۶ تیم از شهرستان‌های استان طی ۱۰ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که تیم برتر به عنوان نماینده استان به رقابت‌های لیگ کشور اعزام می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*