برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنا در استان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنا با محوریت کتاب حیفا و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری با قدردانی از حضور چشمگیر و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: آیت ا… عبادی نماینده ولی فقیه در استان اخیرا توصیه هایی مبنی بر ضرورت بهره مندی بیشتر مردم اهل مطالعه استان فرهنگی خراسان جنوبی از ظرفیت مجموعه کتب در اختیار داشتند ، لذا به فکر افتادیم تا مسابقه کتابخوانی که در عرصه سیاسی پیامی ویژه داشته باشد را برگزار کنیم.
وی در ادامه گفت: از آنجا که حضور و مشارکت حداکثری در این مسابقه مد نظر است بنابراین همه اقشار می توانند در آن شرکت کنند. مسابقه در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می شود. علاقمندان می توانند ضمن خرید و مطالعه کتاب، شماره سریال آن را به آدرس تلگرامی @patogeketabBot ارسال کنند. در بخش جانبی نیز تبلیغ کتاب در فضای مجازی و ارسال لینک فیلم یا عکس آن به این آدرس تلگرامی و همچنین ارسال خلاصه کتاب مد نظر می باشد.
به علاوه اسامی برندگان در تاریخ ۱۴ فروردین ۹۷ از طریق کانال تلگرامی پاتوق کتاب بیرجند به آدرس @patoqketabbirjand اعلام خواهد شد. در حال حاضر ۴۰ نفر به قید قرعه به عنوان برنده در نظر گرفته شده اند و امکان افزایش این تعداد با توجه به استقبال علاقمندان وجود دارد. زمان برگزاری مسابقه نیز ۱۶ بهمن لغایت ۱۶ اسفند ۹۶ اعلام شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*