برگزاری مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار

امروز خراسان جنوبی- قاسمی
محمدعرفان شمس آبادی در نخستین روز رقابت های قهرمانی مرشدی کشور، در رده نونهالان با کسب امتیاز ۱۳۱، قهرمان کشور شد. رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان با اعلام این خبر گفت: بنیامین نیکویی از کرمان و امیرمهدی حسنی از البرز به ترتیب با ۱۲۲ و ۱۰۹ امتیاز رده های دوم و سوم را از آن خود کردند. وی یادآور شد که رقابت های مرشدی قهرمانی کشور با شرکت ۱۱۰ مرشد در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ۱۷ استان کشور از سه شنبه در کرج آغاز شده است و تا بیست و هفتم ماه جاری ادامه دارد. او اضافه کرد که در تمام رده های سنی یک نفر از استان شرکت کرده که امیدواریم بتوانیم مقام های کشوری بیاوریم. به گفتۀ وی بعد از مسابقات کشوری، جشنواره مرشدی در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد که به جز محمدعرفان شمس آبادی، سه مرشد دیگر در آن شرکت می کنند.
برترین های دارت بانوان سازمان صمت معرفی شدند
مسابقات دارت ویژه بانوان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر برگزار و نفرات برتر در این رشته معرفی شدند.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این زمینه بیان کرد: این مسابقات به همت امور بانوان و خانواده سازمان و با حضور ۲۱ شرکت کننده از صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک ها برگزار شد. «شهرکی» افزود: در این مسابقات اصغری نیا، فرساد و خسروی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برگزاری مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار
مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار باشگاه مقاومت شهرستان قاینات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان با بیان این مطلب گفت: این مسابقات در بین رزمی کاران نوجوان، جوان و بزرگسالان باشگاه رزمی هاپکیدوی مقاومت برگزار شد. «علیزاده» افزود: دراین مسابقه ۸۰ رزمی کار در۴ رده سنی با هم به رقابت پرداختند که درپایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
اعزام ورزشکاران هفت سنگ برای انتخاب در تیم ملی
تیم هفت سنگ هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان از شهرستان های سرایان، سربیشه و بیرجند به مسابقات انتخابی تیم ملی هفت سنگ آبادان اعزام شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*