امامان جمعه خراسان جنوبی: موفقیت‌های نظام در دهه فجر برای مردم بیان شود

امامان جمعه شهرستانهای استان خراسان جنوبی با گرامیداشت دففه فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کردند: دولت‌های مختلف در طول چهار دهه پس از انقلاب طرح‌ها و اقدامات موفقی داشته اند که باید برای مردم و جهانیان بیان شود.
فلسفه انقلاب اسلامی توجه به مطالبات به حق مردم است
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: اولین قدم در راستای پاسخگویی به خواسته به حق مردم این است که با آرامش و امنیت، عاقلانه در یک فضای آرام به مطالبات مردم به اندازه توجه کنیم. به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسین مختاری درخطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه شهرستان بیرجند با اشاره به ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: رهبری این انقلاب مردی بود به معنای واقعی کلمه، اهل ایمان و تقوا و با پشتوانه ایمان و تقوا توانست در دنیای ظلمانی مادی این انفجار نور را ایجاد کند.وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با این اقدامات خود همه معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت، افزود: همه اینها ریشه در ایمان و تقوای امام (ره)، یارانشان و شما مردمی داشت که از امام (ره) حمایت کردید و به دستور امام خمینی(ره) به میدان آمدید و ۴۰ سال است که این راه را ادامه می دهید.
امام جمعه فردوس: اقدامات دولت ها طی ۴ دهه موفقیت آمیز بوده است
امام جمعه فردوس در خطبه های نمازجمعه با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دولتهای مختلف در طول چهار دهه پس از انقلاب طرحها و اقدامات موفقی داشته اند که باید برای مردم و جهانیان بیان شود. به گزارش فانوس، حجت الاسلام محمدرضا بابایی با بیان اینکه دهه فجرامسال مصادف با ایام فاطمیه است تاکیدکرد: به همین مناسبت آغاز برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب از جوارگلزار شهدا خواهد بود.
امام جمعه قاین: مسئولان شهرستان برای رفع معضل بیکاری همت کنند
امام جمعه قاین درخطبه های نمازجمعه با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از عواملی که بسیاری از افراد فرودست و زحمت کش را به پیامبر(ص) و به اسلام وخدا جلب و جذب کرد مسئله مساوات، برابری و عدم تبعیض در بین آحاد مسلمانان بود و سفید و سیاه، زن و مرد و غنی و فقیر برابر بودند و باید عدالت و مساوات را سرلوحه کار خود قرار دهیم. حجت الاسلام رحمانی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام دهه فاطمیه،با توجه به سئوالات متعددی که در خصوص برگزاری مراسم ازدواج دراین ایام می شود، گفت: براساس پاسخی که برخی از مراجع تقلید دارند ۲ روز قبل و ۲ روز بعد و روز شهادت حریم برای حرمت گذاری حضرت زهرا(س)گذاشته شود و در بقیه ایام می تواند مراسم ازدواج جوانان با رعایت شئونات اسلامی برگزار شود.
امام جمعه شوسف: مسئولان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنند
امام جمعه شوسف در جمع نمازگزاران با گرامیداشت به فرا رسیدن دهه فجر گفت: همه مسئولان و مردم موظف هستند دستاورد های نظام مقدس اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنند و این وظیفه اصلی ما است. حجت الاسلام نوری افزود: وظیفه دیگر ما این است که نسل امروز را با ظلم و ستم های دولت ستم شاهی آشنا کنیم و نگذاریم عده ای از چهره خون آشام دولت پهلوی چهره ای مقدس به جامعه و نسل جوان عرضه کنند .امام جمعه شوسف با اشاره به روز تحصن روحانیون در اعتراض به اقدام بختیار برای جلوگیری از ورود امام راحل (ره) گفت: رژیم طاغوت که ورود امام را به عنوان یک عامل سقوط سلطنت پهلوی می دانست تلاش می کرد از ورود امام جلوگیری کند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و روحانیت این توطئه خنثی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*