امامان جمعه خراسان جنوبی : مردم همچنان در مسیر ولایت و انقلاب قرار دارند

امامان جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و لبیک به فرمان رهبری ثابت کردند که همچنان در مسیر ولایت و انقلاب قرار دارند.
امام جمعه موقت بیرجند: ملت ایران شعارهای انقلاب اسلامی را دنبال می کند
امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این است که ملت ایران همچنان شعارهای انقلاب سال ۱۳۵۷ خود را دنبال کرده و مصمم تر از همیشه اسلام خواه، عدالت طلب و استکبارستیز بوده و هرگز از آرمان های انقلاب اسلامی دست بر نمی دارد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و حضور حماسی ملت در آن، تلاش مذبوحانه دشمن که قصد تسلیم کشور را به استکبار داشت با عنایت خداوند، نقش برآب کرد.وی گفت: راهپیمایی سال جاری باشکوه تر از همیشه برگزار شد که به این ملت بزرگ درود می فرستیم و حماسه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶، به قدری حماسی و تماشایی بود که مقام معظم رهبری برای آن پیام صادر کردند.
امام جمعه بشرویه: گول تبلیغات ضددینی فضای مجازی را نخورید
امام جمعه شهرستان بشرویه سفر حج را از مصادیق تقوای الهی برشمرد و اظهار داشت: زیارت بیت ا… بر کسانی که مستطیع هستند واجب است و آن دسته افرادی که از نظر مالی تأمین هستند ولی به بهانه‌های واهی که در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود این فریضه الهی را به جا نمی‌آورند گناه کرده‌اند. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین افزود: کسانی که به آنان ارث رسیده و دارای املاک، آب و زمین هستند حج بر آنان واجب است. وی با اشاره به اینکه نباید گول تبلیغات ضددینی فضای مجازی را خورد، گفت: بعضا می‌بینیم در فضاهای مجازی عنوان می‌شود که به سفر حج نروید و پول را در خانه خدا صرف نکنید آیا این افرادی که تبلیغ برای عدم اجرای دستور الهی می‌کنند خودشان حاضرند تا سفرهای خارجی و خوش گذرانی را کم کنند. مردم را به کارهای خیر تشویق و ترغیب کرد.
امام جمعه فردوس:دشمن حجاب زنان را نشانه گرفته است
امام جمعه فردوس با تجلیل از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و لبیک به فرمان رهبری ثابت کردند که همچنان در مسیر ولایت و انقلاب قرار دارند.حجت‌الاسلام محمد رضا بابایی تصریح کرد: شرکت بیش از ۲۰ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان فردوس نشان از این داشت که همه به‌جز کسانی که عذر موجه داشتند در این روز به میدان آمده بودند و این بهترین پاسخ است به کسانی که خواهان برگزاری رفراندوم در این کشور هستند. وی با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) به نقشه شوم دشمنان برای برداشتن حجاب فاطمی از سرزن مسلمان اشاره و تاکید کرد: دشمنان که از طریق نظامی، تهدید و تحریم نتوانستند این ملت مقاوم را شکست دهند با اشاعه فحشا و منکرات قصد دارند به جنگ ایمان جوانان ما بروند. وی اضافه کرد: آنان حجاب زنان را نشانه گرفته‌اند تا کاری که در اندلس انجام دادند را در این کشور پیاده کنند و مقابله با این توطئه، هوشیاری والدین و جوانان را می‌طلبد.
امام جمعه طبس:حضرت زهرا(س) در راه مبارزه با دشمنان از هیچ چیزی هراس نداشتند
امام جمعه طبس با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: ایشان مبارز و مجاهدی سرسخت بودند ودر راه مبارزه با دشمنان از هیچ چیزی هراس نداشتند گرچه قریب به ۱۸ سال بیشتر در دنیا زندگی نکردند. حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم با برشماری عناوین مبارزات حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: تهدید دشمنان به نفرین, مبارزه منفی که با دشمنان حرف نمی‌زدند، تبدیل تهدید به فرصت، جلب یاور و حمایت سیاسی، اعتصاب سخن در زمان‌های خاص، مقابله با توطئه‌گرها، وصیت‌نامه سیاسی و اعتراض به خاموشان و ساکنان از جمله مبارزات ایشان در زمان حیاتشان بود.
امام جمعه شوسف:حضرت زهرا(س) در ولایت‌مداری و پیروی از امام زمان خویش الگو بود
امام جمعه شوسف در جمع نماز گزاران این شهر با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از هر منظر و دیدگاهی الگو و اسوه است، افزود: این بانوی گرانقدر در موضوع بندگی خداوند بهترین، مخلص‌ترین و صادق‌ترین بنده خدا بودند به گونه‌ای که یکی از نام‌های مبارک ایشان صدیقه بود یعنی کسی که افکار، گفتار و رفتارش یکسان و صادقانه است.حجت‌الاسلام نوری در تشریح و تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) بیان کرد: حضرت زهرا (س) در زمینه ولایت مداری و پیروی از امام زمان خویش هم الگو و اسوه بود و علاوه بر اینکه در ایام حیات خویش با تمام وجود از حضرت علی (ع) دفاع کرد و جان خود را در این راه فدا کرد با وصیت عالمانه و سیاسی خود حتی پس از مرگ هم پشتیبان ولایت بود.
امام جمعه نهبندان:راهپیمایی ۲۲ بهمن دل‌ها را جلا می‌دهد
امام جمعه نهبندان پس از سفارش به تقوای الهی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند ماه محرم و رمضان دلها را جلا می دهد و به جامعه صفا می بخشد. حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام هایی به دشمنان و دوستان دارد و پیام به دشمنان این بود که آب در هاون نکوبند زیرا که ملت بر عهد و پیمان خود به امام، شهدا و رهبری ایستاده است و توطئه‌های آنها کارائی ندارد و ملت ایران از منافع خود کوتاه نمی‌آید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*