اخبار کوتاه حوادث/مرگ موتورسوار در نهبندان

کشف ۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر
در فردوس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۸ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. سردار “مجید شجاع” گفت:مأموران ایستگاه بازرسی گلشن فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت هیوندا مشکوک و خودرو را متوقف کردند .
وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو که از استان کرمان عازم شهرستان های شمالی کشور بود ، موفق به کشف ۱۰۸ کیلو گرم تریاک در قالب ۲۵ بسته شدند.وی افزود : در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.

توقیف ۵۸ رأس دام قاچاق در بشرویه

خودروی حامل ۵۸ رأس دام بدون مجوزهای بهداشتی در شهرستان بشرویه متوقف شد. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه گفت: این تعداد گوسفند و بز در راستای سیاست های بهداشتی – قرنطینه ای سازمان دامپزشکی کشور و برای جلوگیری از تردد غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی شهرستان توقیف و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شد. سید حمید عبدی افزود: با هدف تأمین سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری مشترک بین انسان و دام و بیماری های واگیر دامی، شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه به صورت فعال با همکاری نیروی انتظامی در تمام ایام سال هرگونه محموله دام که قصد ورود به شهرستان و یا خروج از آن را داشته باشد بررسی و در صورت احراز نشدن شرایط و مجوز های بهداشتی- قرنطینه ای، دام های مذکور را توقیف می کند.

 

مرگ موتورسوار در نهبندان

حادثه رانندگی محور نهبندان – بیرجند، جان باختن موتورسیکلت سوار را به دنبال داشت.ساعت یکشنبه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر ۷۰ محور نهبندان – بیرجند برخورد کرد. رئیس شبکه بهداشت و درمان نهبندان گفت: با اطلاع از این حادثه، آمبولانس ۱۱۵مزار سیدعلی به محل اعزام شد که متاسفانه راننده ۴۸ ساله موتورسیکلت در دم جان باخت و ۳ سرنشین پژو نیز دچار مصدومیت جزئی شدند که توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند.سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
جریمه ۵ میلیون ریالی برای نگهداری دام در منطقه مسکونی
فردی که در شهرستان بیرجند اقدام به نگهداری دام در منطقه مسکونی کرده بود به حکم ۵ میلیون ریال جزای نقدی بدل از ۴ ماه حبس محکوم شد.رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: فرد متخلفی که با نگهداری دام در روستا و منطقه مسکونی موجب ایجاد مزاحمت برای ساکنین روستا شده بود به اتهام نگهداری و تهدید علیه بهداشت عمومی و دفع فضولات دامی به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی بدل از ۴ ماه حبس محکوم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*