اخبار کوتاه استان/غبارروبی گلزار شهدای بیرجند

استاندار خراسان جنوبی:

نباید همه امور را منحصر به پول و اعتبار کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: نباید همه امور را منحصر به پول و اعتبار کرد. محمدمهدی مروج الشریعه در جلسه شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: مطابق با برنامه اعلام شده در مهر ماه سال آتی کنگره بزرگداشت ۲ هزار شهید استان برگزار خواهد شد که لازم است دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط با تمام توان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

غبارروبی گلزار شهدای بیرجند

در آستانه دهه مبارک فجر گلزار شهدای بیرجند با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئولین استان غبارروبی و عطر افشانی شد.

اخبار کوتاه

*رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان نهبندان گفت: متأسفانه نانوایان ما با گذشت ۲ سال همچنان از بی‌کیفیتی آردهای تحویلی رنج می‌برند و مسئولین نهبندان در مقابل این مسأله سکوت کرده‌اند و هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد

* علیرضا زمان زاده فرماندار بشرویه گفت: با افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان در دهه فجر امسال زمینه اشتغال ۹۹ نفر فراهم می شود.

* موسی سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی سرایان گفت: با افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان در دهه فجر، ۵۱۱ خانوار از مزایای آنها برخوردار می شوند.

*۲۷ نفر نیروی متخصص از مردم روستای کرغند بخش نیمبلوک شهرستان قاین برای ساخت و ساز به عتبات عالیات اعزام شدند.

*نماینده مردم شهرهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: اگر قرار است مشکلات فرا روی بافت فرسوده مرتفع گردد همه ادارات و سازمانها باید کمک کنند.

*محمد کریمی فرماندار سرایان گفت: ۷۳ طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۹۳ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

*۱۰ سری جهیزیه از سوی دو مؤسسه خیریه مشهد به زوج های زیر پوشش بهزیستی سرایان اهدا شد.

*در راستای ترویج احکام و مسائل شرعی، کارگاه آموزشی «احکام بین الصلاتین» در جمع کارکنان و سربازان وظیفه زندان فردوس برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*