اخبار کوتاه استان/برف و باران مهمان خراسان جنوبی

برف و باران مهمان خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: امروز بارش پراکنده برف و باران در خراسان جنوبی پیش بینی می شود.
زارعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آسمان استان نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید در استان و گرد و خاک پیش بینی می شود. کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه از امروز بعد از ظهر در بخش مرکزی بارش برف و باران را خواهیم داشت،گفت: کاهش دمای بین ۱۰ تا ۱۸ درجه و وقوع یخبندان در استان نیز پیش بینی می شود.
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام ملایی، در ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: ستاد دهه فجر استان از یازدهم آذر ماه با ۲۳کمیته تخصصی استانی با هدف تشریح و تبیین خدمات نظام تشکیل شده است. وی با بیان اینکه مراسمات محوری سالروز ورود امام راحل در ۱۲ بهمن و عطرافشانی گلزار شهدا برگزار می شود، افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.
درح شهر می شود
وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار خراسان جنوبی با تبدیل روستای درح مرکز بخش درح به شهر موافقت کرد. در ابلاغیه رحمانی فضلی وزیر کشور به مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی آمده است، در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای درح مرکز بخش درح شهرستان سربیشه به شهر موافقت می شود.
فیلم های منتخب «فجر» در بیرجند اکران می شود
فیلم های منتخب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می شود. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: براساس رایزنی با اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در بیرجنددبیرخانه جشنواره و شورای عالی تهیه‌کنندگان، فیلم های بسته سودای سیمرغ ١ همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می شود. احمد محبی گفت: این فیلم ها تا ٢٢ بهمن درسه نوبت و در چهار سانس١۴:٣٠، ١۶، ١٨:٣٠ و ٢١ در سینما بهمن بیرجند اکران می شود.
۷۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان امداد می شود
مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر از خانه دار شدن ۷۵ مددجوی کمیته امداد در این دهه خبر داد. سلم آبادی،مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر گفت: از ۷۵ واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان کمیته امداد ۳۵ واحد شهری و ۴۰ واحد روستایی است که در دهه فجر اهدا خواهند شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*