آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/ برگزاری مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار

‌ رقابت دونده‌های استان در ماراتن کشوری
دونده‌های استان در چهارمین دوره مسابقات دوی ماراتن قهرمانی کشور شرکت کردند. رئیس هیئت دو و میدانی استان با بیان این مطلب، گفت: این مسابقات به میزبانی هرمزگان برگزار می شود و شرکت کنندگان در این مسابقات ابوالفضل براتی، حسین نادری و عباس صادق‌زاده‌بافنده هستند «چاجی» افزود: این مسابقات امروز برگزار شد.به قهرمان این‌ مسابقات ۸ سکه بهار آزادی، نایب قهرمان ۵ سکه، نفر سوم ۳ سکه، نفر چهارم ۲ سکه، نفر پنجم یک سکه و یک نیم سکه، نفر ششم یک سکه، نفر هفتم نیم سکه بهار آزادی و همچنین از نفر هشتم به بعد، به دوندگانی که موفق به عبور از خط پایان با حدنصاب زمان ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه شوند، یک فقره کارت هدیه به مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا می‌شود.
نشست هم اندیشی کشتی گیران قائنی
نشست هم اندیشی بین رئیس هیئت کشتی استان با پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان قائنات برگزار شد.رئیس هیئت کشتی استان بیان کرد: این جلسه به منظور بررسی وضع کشتی و همچنین توسعه این ورزش در جمع پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان قائنات بود. «سروری» با اشاره به موفقیت های کشتی در شهرستان در سالهای نه چندان دور خواستار همکاری بیش از پیش علاقه مندان این ورزش ملی و مردمی شد. وی رمز موفقیت را در گرو رفاقت و همدلی دلسوزانه برای توسعه این ورزش دانست. بیشتر نقطه نظرات مطرح شده توسط پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته در زمینه شیفت های تمرین، حضور مربیان و برگزاری دوره های آموزشی بود. همچنین در پایان این جلسه از سوی رئیس هیات کشتی استان، «محسن فلکی» از پیشکسوتان کشتی شهرستان قائنات به عنوان سرپرست هیات کشتی این شهرستان منصوب شد.
مسابقات کراس در دل کویر برگزار می شود
مسابقات موتور کراس در کویر شهرستان طبس برگزار می شود.رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان با اعلام این خبر گفت: بمناسبت گرامیداشت ایام ا…دهه فجر، این مسابقات درمجموعه تفریحی کویران شهرستان طبس برگزار می شود. «رجبی ستوده» افزود: این مسابقات در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن می باشد و یکی از دلایل برگزاری آن معرفی جاذبه های کویر این شهرستان است.
اعزام جودوکاران به مسابقات ملی دفاع شخصی
جودوکاران خراسان جنوبی به نخستین دوره مسابقات قهرمانی دفاع شخصی کشور که در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در تهران برگزار می شود اعزام می شوند. تیم اعزامی استان را حسن کارکن، محمود خسروی، بهروز بنی اسدی و سید محمد محمودآبادی تشکیل می دهند . مربی گری این تیم راهادی رضوی بر عهده دارد. در این مسابقات حدود ۱۲۰ ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
برگزاری مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار
مسابقات دارت بین هنرجویان رزمی کار باشگاه مقاومت شهرستان قاینات به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان با بیان این مطلب گفت: این مسابقات در بین رزمی کاران نوجوان، جوان و بزرگسالان باشگاه رزمی هاپکیدوی مقاومت برگزار شد. «علیزاده» افزود: دراین مسابقه ۸۰ رزمی کار در۴ رده سنی با هم به رقابت پرداختند که درپایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*