آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/کلنگ‌زنی ۱۰ زمین فوتبال‌ساحلی در طبس

رقابت تیم کونگ فوی استان از فردا در مسابقات قهرمانی کشور
امروز خراسان جنوبی- یگانه
تیم کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی از فردا با حریفان کشوری خود به رقابت می پردازد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رضایی رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گفت: رقابت های قهرمانی کونگ فو و هنرهای رزمی کشور از ۴ تا۶ بهمن در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی استان البرز و شهرستان کرج برگزار می شود. وی افزود: در این رقابت ها سبحان حسینی، سید مصطفی محسن پور، امیرعلی رحمتی و سعید شادکام نمایندگان خراسان جنوبی در رده سنی نونهالان هستند که به مصاف رقبای خود می روند. همچنین در رده سنی جوانان عباس نیازی، علی ابوالحسنی، سیدسبحان ساداتی پور، سید حجت ساداتی پور و امیرعلی میرزایی حضور دارند . به گفته وی تیم خراسان جنوبی به مربیگری سید هادی ساداتی پور و سرپرستی سعید ناظمیان در این رقابت ها حضور دارد.

کلنگ‌زنی ۱۰ زمین فوتبال‌ساحلی در طبس
رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر۱۰ زمین فوتبال‌ساحلی در بخش‌های مرکزی و دشتغران شهرستان طبس احداث می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، حسین قدیمی با اشاره به استفاده بهینه از فرصت‌های موجود و توسعه زیرساخت‌ها در رشته‌های متنوع ورزشی شهرستان طبس، گفت: ترویج و احداث زمین‌ ورزش‌های ساحلی می‌تواند مبنا و مسیری در راستای توسعه پایدار ورزش باشد.وی افزود: به مناسبت گرامیداشت «دهه‌فجر انقلاب اسلامی» با مساعدت فرمانداری و بخش مرکزی ۱۰ زمین فوتبال ساحلی در شهرستان طبس احداث می شود. به گفته وی نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی «جام‌فجر» دشتغران دهستان گلشن طبس برگزار می شود.
برگزاری همایش استانی اسکیت
همایش بزرگ استانی اسکیت در بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به منظور گرامیداشت ایام ا… دهه فجر همایش بزرگ استانی اسکیت با حضور مدرس رسمی فدراسیون اسکیت و مربی اسبق تیم ملی ۶ بهمن ماه در سالن رزمندگان اسلام بیرجند برگزار می شود. همچنین دو کارگاه آموزشی اسکیت سرعت و فری استایل در دو بخش آقایان و بانوان با مربیگری دکتر مجیدی مربی اسبق تیم ملی اسکیت به صورت عملی و تئوری از چهارم تا ششم بهمن ماه در بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*