اخبار ورزشی استان/قهرمانی تیم سربیشه در مسابقات کشتی استان

حق‌پذیر قهرمان دارت بیماران خاص خراسان‌جنوبی شد
امروز خراسان جنوبی- یگانه
مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی با قهرمانی محسن حق‌پذیر پایان یافت. در این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد محسن حق‌پذیر ، خانم محمدزاده و مجتبی حق‌پذیر مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رقابت های دارت آقایان خراسان جنوبی که با حضور ۶۴ ورزشکار در سالن ورزشی سرو برگزار شد علی فروتن و محمود خادم مقام های اول و دوم را کسب کردند و محمد حسین‌زاده و مهدی سمویی مشترکا سوم شدند.
قهرمانی تیم سربیشه در مسابقات کشتی استان
مسابقات قهرمانی کشتی‌ نونهالان و خردسالان خراسان جنوبی با قهرمانی تیم سربیشه پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، عباس سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان و خردسالان گرامیداشت «دهه‌فجر» با حضور ۱۵۰ کشتی‌گیر در قالب ۲۲ تیم از شهرستان‌های استان در سالن شهید نجفی خوسف برگزار شد. وی افزود: در این رقابت ها کشتی‌گیران شهرستان سربیشه با کسب ۷۹ امتیاز قهرمان شدند و تیم کشتی بیرجند با کسب ۷۸ امتیاز و تیم شهرستان قاینات با کسب ۵۰ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی خردسالان تیم های سربیشه با کسب ۵۰ امتیاز ، بیرجند با کسب ۴۱ امتیاز و تیم خوسف با کسب ۲۰ امتیاز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
تیم والیبال گمشادزهی زاهدان قهرمان جام مرزداران استان شد
دومین دوره از مسابقات قهرمانی والیبال«جام مرزداران» با قهرمانی تیم گمشادزهی زاهدان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات والیبال استان گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی والیبال «جام مرزداران» خراسان‌جنوبی به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مرزی زاهدان، نهبندان، بیرجند، سربیشه، درمیان، خوسف و زیرکوه به میزبانی شهرستان نهبندان در سالن ورزشی شهیدحسین قاضی‌زاده برگزار شد. ملکی افزود: در پایان این رقابت ها تیم های والیبال گمشادزهی زاهدان، معصوم آباد خوسف و نماینده درمیان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. به گفته وی کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم نهبندان تعلق گرفت.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی دربشرویه
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی رهروان فاطمی(س) در شهرستان بشرویه برگزار شد. سید مهدی ساداتی پور رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه گفت: در این همایش شرکت کنندگان مسیر مهدیه روستا تا اردوگاه فاصله ۶ کیلومتری باغ روستا را پیاده روی کردند. در حاشیه این همایش مسابقات گوی و میدان، مسابقه هوش برتر، طناب کشی، چوب بازی با لباس های بومی و…. برگزار و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*