اخبار ورزشی استان/اعزام تیم نوجوانان کشتی استان به مسابقات کشوری

اعزام تیم نوجوانان کشتی استان به مسابقات کشوری
تیم کشتی پهلوانی نوجوانان استان به مسابقات کشوری تهران اعزام شدند. رئیس هیئت کشتی استان گفت: تیم کشتی پهلوانی نوجوانان استان با ترکیب سجاد محمدی، علی موسی پور، محمد شهرکی، امیرحسین ابراهیمی و رضا اسماعیل پور به مسابقات کشوری اعزام شدند. «سروری» با اشاره به اینکه از تمام استان های کشور در این مسابقه شرکت می کنند و از سطح بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تیم استان به مربیگری و سرپرستی مهدی عمادی و سرمربیگری محمد صادق نصرتی است. وی یادآور شد که این مسابقات در سالن کشتی ۷ تیر تهران از ۱۲ تا ۱۴ بهمن می باشد.
شرکت ۴۷ تکواندوکای در آزمون ارتقای کمربند
۴۷ تکواندو کای استان در آزمون ارتقای کمربند قرمز تا مشکی دان ۲ کشوری شرکت کردند.
رئیس هیئت تکواندوی استان روز گذشته در مراسم آزمون ارتقاء کمربند تکواندو قرمز الی مشکی دان ۲ کشوری آقایان که در خانه تکواندوی استان برگزار شد، عنوان کرد: در این آزمون ۴۷ نفر ورزشکار شرکت کرده اند. «محمودی» تصریح کرد که برای این آزمون نماینده فدراسیون رحیم حامد رحمت به استان آمد و جزو امتحان گیرندگان بودند. وی هدف از برگزاری این آزمون کشوری را ارتقای سطح ورزشکاران و مربیان دانست و افزود: نتایج در یک ماه آینده بر روی سایت فدراسیون قرار می گیرد و مدرک افراد هم به منزل افراد ارسال می شود.
رقابت نونهالان جودوکاربرای مسابقات ملی
مسابقات انتخابی تیم نونهالان جودوی استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در خانه جودو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.
رئیس هیئت جودو و کوراش استان روز گذشته با اشاره به اینکه ۳۵ نفر نونهال در مسابقات انتخابی تیم نونهالان جودوی خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند، گفت: این ورزشکاران متولدان ۸۲ تا ۸۹ هستند. «تهوری» تصریح کرد که مسابقات کشوری نونهالان در اسفندماه به میزبانی خراسان رضوی برگزارخواهد شد. وی اضافه کرد: که از این تعداد ۲ الی ۳ نفر برتر در ۹ وزن انتخاب و بعد از بررسی در کمیته فنی یکی از آن ها در هر کدام از وزن ها به مسابقه کشوری اعزام می شوند.
برترین های شطرنج جشنواره زمستانه
مسابقه شطرنج بلیتس ریتد بیرجند در تالار شطرنج برگزار شد. رئیس هیئت شطرنج استان با اعلام اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقه شطرنج بلیتس ریتد شهرستان بیرجند از سری مسابقات جشنواره زمستانی ۹۶ در محل تالار شطرنج برگزار شد، بیان کرد: این مسابقه در ۶ دور به روش سوئیسی با حضور ۱۵ بازیکن برگزار شد. «جعفری» تصریح کرد که سید مهدی اسلامی نیا، سید ابوالفضل حسینی و احمد نیک سیما به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. وی خاطر نشان کرد که در این رقابت، امیر مهدی خزاعی در جایگاه بالاترین نوجوان و مهرنوش آرمند نیز عنوان بانوی برتر را به خود اختصاص داد. گفتنی است شطرنج برق‌آسا یا بلیتس یا همان شطرنج سرعتی یکی از انواع شطرنج است که همه حرکت‌ها باید در زمان معینی انجام ‌شوند و معمولاً هر بازیکن برای همه حرکات خود پنج دقیقه وقت دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*