اخبار حوادث/برخورد خودرو با تیر برق در بیرجند منجر به فوت راننده شد

برخورد خودرو با تیر برق در بیرجند
منجر به فوت راننده شد
بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو به تیر برق در عصر روز گذشته راننده آن کشته شد. ساعت ۱۵:۳۰ دیروز با اعلام خبر برخورد یک دستگاه خودرو پی کی با تیر برق در بلوار پیامبر اعظم(ص)؛ یک تیم امدادی و یک تیم اطفای حریق از ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی با فرماندهی سر آتش نشان حسینی به محل حادثه اعزام شدند. امداد گران به محض رسیدن با استفاده از تجهیزات امدادی عملیات خود را شروع کرده و با قطع کردن قسمتی از بدنه؛ توانستند راننده خودرو را که زنی ۳۵ ساله بود بیرون آورند. متاسفانه راننده خودرو به رغم تلاش زیاد امدادگران برای خروج به موقع مصدوم ؛ در مسیر انتقال به بیمارستان جان سپرد. پسربچه پنج ساله که در همین حادثه نیز مصدوم شده بود، توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ در دقایق اولیه به بیمارستان منتقل شد. علت حادثه نیز نامشخص و در دست بررسی است.
کشف ۱۷۵ کیلوگرم تریاک در “قاین
️فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۵ کیلو و۳۰۰گرم تریاک در شهرستان قاین خبرداد.سردار”مجید شجاع”در تشریح این خبر اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی،مأموران انتظامی شهرستان قاین از دپوی مقدار قابل توجهی مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شدند.وی افزود:بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت که پس از بررسی های میدانی مخفیگاه قاچاقچیان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت.سردار شجاع تصریح کرد:مأموران پس از چند ساعت تلاش بی وقفه مقدار ۱۷۵کیلو و ۳۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای دپو شده بود کشف کردند. در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و سه متهم با تشکیل پرونده به دادگاه اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
متلاشی شدن ۵۸ باند عرضه و انتقال مواد مخدر در خراسان جنوبی
️فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۳۷ تن انواع مواد مخدر و متلاشی شدن ۵۸ باند عرضه و انتقال مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد .سردار “مجید شجاع” در جمع خبرنگاران اظهار داشت : کشفیات مواد مخدر در فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیش از متوسط کشوری افزایش داشته است که با همکاری و تلاش همکارانم در انتظامی استان از ابتدای سال تا امروز بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ۸۰۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است. فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که از اعضای باندهای دستگیر شده که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی مواد مخدر می کردند مقادیری سلاح و مهمات کشف شده است گفت :در همین رابطه طی دو ماه گذشته دو نفر از بهترین همکاران ما در فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در عرصه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*