چاه مقنی را بلعید بی احتیاطی در حفر چاه باز هم قربانی گرفت

نور احمد داخل چاه بود و من سرچاه مشغول بالا کشیدن خاک ها حفر چاه بودم، نزدیکی ظهر از خاک هایی که داخل چاه بالا می آمد احساس بوی گاز کردم. به نور احمد که داخل چاه بود گفتم یک بوی خاصی می آید چاه دیگر در کنار این چاه نباشد که او گفت یک چاه در چند متری ما بوده که خالی کرده ام، به کارمان ادامه دادیم که ناگهان یک “وای” بلندی از داخل چاه آمد و دیگر صدایی از نور احمد شنیده نشد.این گفته همکار نور احمد بود که دیروز در بی احتیاطی حفر چاه جانش را از دست داد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، در ساعت ۱۵:۰۸ دقیقه یک تماسی مبنی بر سقوط یک مقنی در چاه در خیابان پیروزی به مرکز آتش نشانی بیرجند برقرار می شود که به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیرجند بلافاصله نیروهای آتش نشانی بعد از ۴ دقیقه در محل حادثه حاضر می شوند.حسینی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه متوجه ریزش چاه شدند بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و درخواست تجهیزات برای خروج فرد که قطعا فوت کرده بود اقدام کردند و جسد را در کوتاه ترین زمان ممکن به بیرون از چاه انتقال دادند.
وی اظهارکرد: در این عملیات سه تیم امدادی از ایستگاه های غفاری، میدان امام خمینی (ره) و بقیه ا… حضور داشتند.وی عنوان کرد: گزارش اولیه نشان می دهد که این حادثه در پی ریزش چاه همجوار اتفاق افتاده اما باید برای بررسی بیشتر کار کارشناسی صورت گیرد.
حسینی از پیمانکاران و کارگران خواست تا بیشتر نکات ایمنی را رعایت کنند و قبل از اقدام حفر چاه از نبودن چاه فاضلاب در فاصله های نزدیک مطمئن شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*