پایان رقابتهای دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بانوان

بهترین تنیس بازهای صنعت، معدن و تجارت استان
رقابت های تنیس روی میز کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام این مطلب عنوان کرد: این مسابقات در سالن ورزشی شهپر بیرجند به همت کمیته و امور ورزشی سازمان برگزار شد. «شهرکی» افزود: این مسابقات با حضور ۱۷ شرکت کننده از سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی بوده است. وی تصریح کرد: حسین چمنی از شرکت شهرک های صنعتی استان در جایگاه نخست و پیمان کریمیان از سازمان صنعت، معدن و تجارت در جایگاه دوم قرار گرفتند و همچنین مسعود عنایتی و حسن علیپور در این مسابقات مشترکا سوم شدند.
جلسه هم اندیشی روسای هیئت ها برگزار می شود
جلسه هم اندیشی روسای انجمن‌های ورزشی کشور با روسای هیات های انجمن های ورزشی استان ها امروز در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می شود.
معرفی برترین های دارت فرهنگیان دبستان شهید آیت
نفرات برتر مسابقه دارت فرهنگیان شاغل در دبستان شهید آیت بانوان و آقایان دوره اول معرفی شدند.
به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه دارت بین معلمان خانم و آقا در دبستان شهید آیت دوره اول بیرجند برگزار شد. این مسابقات بین ۱۴ نفر از معلمان زن شاغل در دبستان شهید آیت دوره اول برگزار شد و در نهایت پوراندخت عباسپور اسفدن آموزگار پایه سوم «مقام اول»، آمنه نوفرستی آموزگار پایه دوم «مقام دوم» و آرزو خراسانی آموزگار پایه سوم «مقام سوم» مسابقه دارت را از آن خود کردند. به گزارش خبرنگار پانا همچنین این مسابقه بین پرسنل مرد شاغل در دبستان شهید آیت دوره اول هم برگزار شد و علیرضا بنی اسدی مدیر آموزشگاه مقام اول را به خود اختصاص داد. حسین زاهدی تبار معاون آموزشی مقام دوم و محمدعلی زحمت کش معاون پرورشی مدرسه مقام سوم این دوره از مسابقات دارت را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات هدایایی به نفرات برتر اهدا شد.
پایان رقابتهای دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بانوان
دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در منطقه ۴ پس از ۵ روز رقابت در بیرجند به پایان رسید.
تیم های مدرن خجسته خراسان رضوی، نشاط مهر فارس و مشکی پوشان خراسان رضوی به عنوان ۳ تیم برتر این دور از مسابقات به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور راه یافتند. این مسابقات با شرکت ۵ تیم به میزبانی تیم مؤسسه اعتباری نور نماینده خراسان جنوبی از ۱۹ تا ۲۳ بهمن در سالن ورزشی مخابرات بیرجند برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*