فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری اعضای باند دخیل در شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی خبر داد: هلاک یک شرور و دستگیری ۱۴ قاچاقچی مسلح

یگان های پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان و شهرستان بیرجند و مامورین ایستگاه بازرسی علی آباد طی سه روز گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر و ۱۱۷ هزار عدد قرص ترامادول غیرمجاز از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.
دستگیری ۱۴ عضو باند قاچاقچیان مسلح
فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، از دستگیری تمامی اعضای باند اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر دخیل در شهادت دو شهید نیروی انتظامی (شهید نایبی و شهید کاردیده) و مرتبطین آنها شامل صاحبان محموله های مواد مخدر و توزیع کنندگان آن خبر داد و گفت: یکی از اعضای این باند در درگیری ها کشته شده و ۱۴ عضو مرتبط این باند نیز دستگیر شده اند. آخرین عضو این باند اخیرا با اخذ نیابت قضایی در استان کرمان شناسایی و دستگیر و سه قبضه سلاح و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.
کشف و ضبط ۱۱۷ هزار قرص ترامادول غیرمجاز از یک اتوبوس
سردار مجید شجاع افزود: طی ۳ روز گذشته یگان های انتظامی استان بیش از یک تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند. همچنین ۱۱۷ هزار قرص ترامادول غیرمجاز که توسط یک دستگاه اتوبوس از سیستان و بلوچستان به سمت مرکز و شمال کشور حمل می شد نیز کشف و ضبط شد و در رابطه با این کشفیات ۱۱ نفر متهم دستگیر و ۷ دستگاه خودرو توقیف شد.
افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر
وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۰ تن مواد مخدر توسط یگان های انتظامی استان کشف و ضبط شده و بیش از ۴ هزار نفر در این رابطه دستگیر شده اند، به افزایش ۶۰ درصدی این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از ۶۰ باند که در تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح کشور و استان فعالیت داشته اند، شناسایی، دستگیر و منهدم شده اند. دستگیرشدگان نیز به مقامات قضایی ارجاع شده اند و نتایج کار متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
طرح پاکسازی محله محور در شهرها و به ویژه مرکز استان
سردار شجاع با ذکر اینکه مصمم هستیم نگذاریم مواد اعتیادآور و خانمان سوز مخدر به مرکز و سایر نقاط کشور منتقل شود و در همین استان مرزی با قاچاقچیان مقابله جدی شود، اظهار کرد: به موازات برخورد با قاچاقچیان و اشرار مسلح ترانزیت عمده مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان و تهیه کنندگان مواد مخدر در سطح شهرها را نیز پیگیر هستیم و طرح پاکسازی محله محور در شهرها و به ویژه مرکز استان در دستور کار است.
جدیت در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که فرزندانشان در نیروی انتظامی با اشرار و قاچاقچیان با جدیت مقابله می کنند و مقامات قضایی نیز در این راستا تعامل لازم را با ما دارند و امیدواریم بتوانیم استان و کشور را از لوث وجود سوداگران مرگ پاک کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*