آخرین خبر :

حادثه مرگ در برخورد کامیون و تریلی مردی به قربانیان جاده مرگ پیوست

دیروز پس از تصادف یک کامیون با تریلی در جاده مرگ یک نفر کشته و فردی دیگر مجروح شد.
رئیس پلیس راه قاین گفت: ساعت ۵و ۴۳ دقیقه بامداد روز گذشته بر اثر تصادف کامیون با تریلی درمحور قاین – گناباد یک نفر کشته و یک نفر مجروع شد.
سرهنگ کاظمی توضیح داد: براثر برخورد کامیونت حمل دارو با تریلی حامل هیدروکربنات که از تهران به سمت ماهیرود در محور قائن به گناباد حرکت می کرد، سرنشین کامیونت جان باخت و راننده آن مصدوم شد.
وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۸ محور قاین به گناباد رخ داد، افزود: علت حادثه بی احتیاطی از جانب راننده کامیونت بعلت بی توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد. بنا بر اعلام مسئولان پلیس راه استان پرحادثه ترین جاده های خراسان جنوبی از حیث تعداد متوفیان محور ” بیرجند- قاین ” با ۱۹ درصد کل متوفیان ، محور ” بیرجند- نهبندان ” با ۱۴ درصد کل متوفیان ، محور ” دیهوک – کرمان ” و ” فردوس – بشرویه ” به نسبت مساوی هر کدام با ۸ درصد کل متوفیان است.
محور پر حادثه بیرجند- گناباد در تمامی قطعه ها به ویژه بیرجند_ قاین از پر حادثه ترین جاده های استان است که به عنوان جاده مرگ شناخته می شود.
روز گذشته یک خودروی پارس هم در کیلومتر ۵ محور دیهوک – کرمان واژگون شد که عوامل امدادی پایگاه دیهوک رهاسازی حادثه دیده را انجام و او را به اورژانس تحویل دادند. در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*