باند قاچاق مواد مخدر در بیرجند متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۴۴۳کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بیرجند خبر داد.
سردار مجید شجاع در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با شناسایی یکی از باندهای حرفه‌ای در زمینه قاچاق محموله‌های سنگین موادمخدر، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی عنوان کرد: مأموران با تعقیب و مراقبت‌های چندین روزه و شبانه روزی، محل اختفای متهمان را تحت نظر قرار دادند و تعداد ۵ تیم از مأموران پلیس به محل‌های از پیش تعیین شده اعزام شدند و ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ که متعلق به قاچاقچیان بود را شناسایی و کنترل کردند.
به گفته فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، متهمان که قصد انتقال محموله‌های موادمخدر را به محل اختفای خود در شهرستان بیرجند داشتند هنگام تحویل این محموله سنگین در عملیاتی ضربتی توسط پلیس دستگیر شدند.
سردار شجاع، با بیان اینکه در این عملیات باند ۶ نفره موادمخدر متلاشی و تحویل مقام قضایی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروها نیز مقدار ۴۴۳ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.
وی با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر همواره به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل موادمخدر سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*