آخرین خبر :

اخبار حوادث استان/کشف ۸/۱ کیلوگرم شیشه در نهبندان

کشف ۸/۱ کیلوگرم شیشه در نهبندان
گروه حوادث-جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک کیلو و ۸۳۰ گرم شیشه در شهرستان نهبندان خبر داد. سرهنگ “سعید دادگر”گفت: روزگذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند. به گفته وی مأموران در بازرسی از خودرو یک کیلو و ۸۳۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند و راننده و سرنشین دستگیر شدند.
جریمه ۱۲ میلیون تومانی قاچاقچی کالا در قاین
وارد کننده سیگار قاچاق در قاین بیش از ۱۲ میلیون تومان جریمه شد. انصاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: این فرد ۴۰ هزار نخ سیگارقاچاق را وارد کرده بود که پس از بررسی پرونده وی درشعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان قاین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ تومان در حق صندوق دولت جریمه شد.
افتتاح پایگاه امداد و نجات مسجد شکر
پایگاه امداد و نجات بین شهری مسجد شکر در شهرستان طبس افتتاح شد.روز گذشته با حضور دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان پایگاه امداد و نجات بین شهری مسجد شکر (یادمان شهید منتظر قائم) شهرستان طبس به بهره برداری رسید. مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این پروژه با عرصه ۵هزار مترمربع، اعیان ۳۸۴متر مربع وآسفالت هزار و ۲۰۰ متر مربع و دیوار کشی ۳۰۰متر مربع و اعتبار هزینه شده در حدود ۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*