آخرین خبر :

انتقاد مدیرکل صداوسیما از پاسخگو نبودن مسئولان به رسانه ها مسئولان استان از« تربیون» می‌ترسند

مسئولان استانی از پاسخ دادن جلوی تربیون می‌ترسند چرا که از سؤال های دیگری که جواب آن ها را نمی دانند واهمه دارند.
مدیرکل صداوسیمای استان در نشست خبری که با همت بسیج رسانه تشکیل شده بود، پاسخگونبودن مسئولان استان به رسانه را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: برخی از مسئولان از جواب دهی جلوی تربیون می‌ترسند چرا که ترس از پرسیدن سؤال دیگری دارند که نتوانند جواب دهند و به پاسخ‌های چهار خطی اکتفا می‌کنند. «آینه دار» با ابراز تأسف گفت: برخی مسئولان فقط به مدیریت اکتفا می‌کنند و همین ترس آن ها از رسانه ها موجب ضعف استان می شود. وی رفتن به سراغ مسئولان و مطالبه‌گری را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: از دانشگاه و حوزه علمیه خواستم تا کارشناسان خبره به سازمان معرفی کنند تا بتوانیم زمینه تربیت کارشناسان خبره و معرفی آن‌ها به شبکه‌های سراسری را مهیا کنیم.
قرارگاه رسانه‌ای تشکیل شود
مدیرکل صداوسیمای استان خواستار همکاری و کمک سازمان‌ها به رسانه ملی در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و عنوان کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی به قدری مهم است که آمریکایی‌ها گفتند نباید بگذاریم ایرانی‌ها جشن چهلمین سال پیروزی خود را ببینند و برگزار کنند. «آینه‌دار» از اعلام آمادگی صدا و سیمای استان برای تشکیل قرارگاه رسانه‌ای خبر داد و اعلام کرد: آمادگی داریم با تمام توان قرارگاه رسانه‌ای استان تشکیل شود مشروط بر اینکه این قرارگاه دستور کار داشته باشد. به گفتۀ وی با تشکیل چنین قرارگاهی هم افزایی بین رسانه ها افزایش پیدا می کند و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسؤولان صداوسیما افسران جنگ نرم هستند، در حوزه رسانه نیازمند ایجاد قرارگاه رسانه‌ای هستیم.
رسانه‌های استان آسیب‌شناسی شوند
مدیرکل صداوسیما درخواست کرد که مدیران رسانه ملی و دیگر مدیران رسانه‌های استان استقلال رسانه‌ای را حفظ کنند و توصیه کرد: اگر چه باید برای استقلال و جایگاه رسانه هزینه‌هایی را بپردازیم ولی در عوض مخاطبان ما که مردم هستند با رسانه آشتی می کنند. «آینه‌دار» تأکید کرد: رسانه جایگاهی برای انجام کارهای خنثی نیست و این استان نیازمند کار جهادی است چرا که در خراسان جنوبی جای کار و بحث زیاد است ولی طبق رصدی که از رسانه‌های استان داشتم اخبار خنثی زیاد به چشم می‌خورد که نه نفعی برای دنیا و نه برای آخرت مردم دارد و به همین دلیل باید رسانه‌های استان آسیب‌شناسی شوند. وی با بیان اینکه جایگاه رسانه ها در توسعه استان مشخص نیست، گفت: اتاق فکر هدایت‌شده‌ای نداریم. به گفتۀ وی باید نقاط مثبت استان را پررنگ تر و به افتخارات استان ورود کنیم و فقط ضعف ها را نبینیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*