امسال هزار و ۵۴۲ نفر در دستگاه های اجرایی استان استخدام شدند.

امسال هزار و ۵۴۲ نفر در دستگاه های اجرایی استان استخدام شدند.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی از جذب هزار و ۵۴۲ نیرو از ابتدای امسال تاکنون در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود : تاکنون چهار هزار و ۳۱ پرونده بررسی شده و از این تعدادهزار و ۵۴۲ نفر نیز استخدام شده اند.محمود عربی در همایش گزینشگران خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر هفت هسته گزینش در بین هفت دستگاه استان وجود دارد که لازم است مورد حمایت مقامات بالای استان و دستگاه‌های اجرایی باشند چون این هسته‌ها وظایف خطیری بر عهده دارند.وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت : دولت بدون نیروهای متعهد و متخصص در هیچ زمینه ای موفق نخواهد شد و این امر با گزینش درست انجام می‌شود و گزینش خود نیز نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی است.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتقای جایگاه گزینش از طریق هیئت دولت از دیگر خواسته‌های این هسته‌ها است.
دستگاه های نظارتی دقت کنند
استاندار هم در این همایش با بیان اینکه ارزش و اعتبار همه امور، خواسته و ناخواسته به مردم بستگی دارد، گفت: دستگاه های نظارتی به عنوان چشم و گوش نظام برای تشخیص سره از ناسره دقت کنند.مروج الشریعه افزود: خارج نشینان تصور می کردند با بلند شدن صدای اعتراض با محتوای صدای حق و ناحق، می توانند همه چیز را به نفع خود مصادره کنند اما دستگاه های نظارتی با دقت و مراقبت تمام این تفکیک ها را انجام می دهند.
او ادامه داد: همه تابلوی نارضایتی ها را روی صفحه دولت می آوردند و دولت باید بر عملکرد خود تجدید نظر کند ما نیز به دستگاه های دولتی تاکید داریم که بر امور خود دقت، مراقبت و بازنگری داشته باشند. مسئولان دستگاه های اجرایی کانون های نارضایتی و نواقص را رفع، کاستی ها را شناسایی و ارتباط با مردم را قوی کنند.او گفت: بطور کلی دلیل نارضایتی ها و ناآرامی های اخیر را نمی توان به عامل خارجی، فتنه گر و از این قبیل نسبت داد و باید از آن درس عبرت گرفت.
وی یادآور شد: همه اجزای نظام باید در رفتارها و عملکرد خود برای آنچه سبب کاهش میزان اعتماد عمومی مردم به یک نظام می شود توبه و مسیر درست خداپرستانه را برای خدمت خالصانه و صادقانه به مردم انتخاب کنند.وی تصریح کرد: ۴۰ سال برای همه ما فرصتی برای بازنگری و سنجش بود، باید در بعضی رفتارها، روش ها و منش ها به ویژه گفتارهای کسانی که تریبون های رسمی را در اختیار دارند و رسانه ملی بازنگری شود.
اهمیت سرمایه انسانی
استاندار منابع انسانی را بالاترین سرمایه هر جامعه عنوان کرد و افزود: همه فناوری ها، پیشرفت های علوم و فنون، شرکت های دانش بنیان و غیره از مغز تحلیل گر این افراد است لذا باید رویه های چگونگی حفاظت از این سرمایه های مهم را مورد توجه ویژه قرار دهیم. مروج الشریعه در ادامه در ارتباط با امر گزینش بیان کرد: اجرای درست بیانات گرانبهای رهبر معظم انقلاب و امام راحل (ره) در ارتباط با امر گزینش و اهمیت آن برای گزینشگران کافی است.در این همایش یکروزه از هفت گزینشگر برتر دستگاه های اجرایی استان تجلیل و قدردانی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*