امام جمعه قهستان درمراسم چهلم شهید کاردیده: برخی مسئولان ، امنیتی ها را در حفظ اقتدار همراهی نمی کنند

برخی مسئولان کشور پا به پای نیروهای امنیتی برای حفظ اقتدار حرکت نمی کنند.
امام جمعه قهستان در مراسم چهلمین روز شهادت شهید ستوانیکم هادی کاردیده با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: اگر کسی در راه خدا به شهادت برسد به بالاترین درجه خوبیها و نیکی ها رسیده است و شهدایی مانند شهید کاردیده که بخاطر خدا مهاجرت کردند و جانشان رادر این راه از دست دادند اجرشان با خداوند است .
حجت الاسلام والمسلمین خزاعی افزود: در روایات داریم که اگر کسی بخاطر کسب روزی حلال جانش را از دست بدهد خداوند اجر شهید را به او عطا می کند بنابراین کسی که می داند با مهاجرتش جانش هم در خطر خواهد بود و با این وجود آگاهانه بدنبال مسیر حق می رود و به شهادت می رسد جایگاه بسیار بالاتری در نزد پروردگار خواهد داشت .وی با تاکید بر اینکه ما باید قدر شهدا و امنیتی که در کشور داریم را بدانیم ، ادامه داد: حتی نباید گمان کنیم که شهدا مرده اند بلکه بنا به آیات قران انها زنده اند و نزد خداوند روزی دارند .
وی ادامه داد: نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی صادقانه بدنبال ایجاد امنیت در کشور هستند.امام جمعه قهستان گفت: عده ای در داخل کشور بدنبال تضعیف قوای نظامی هستند و بر بازرسی از سایت های نظامی کشور توسط ایادی بیگانه اصرار دارند که اینها در واقع دست نشانده های غرب اند و نمی توانند اقتدار کشور را ببینند.
حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه درمقابل این افراد باید هوشیار بود تا امنیت کشور خدشه دار نشود ، افزود: برخی از مسئولان کشور پا به پای نیروهای امنیتی برای حفظ اقتدار حرکت نمی کنند و متاسفانه برخی از آنها برخورد نامناسبی هم با این نیروها دارند .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی گفت: حفظ امنیت و پاسداری ازارزش های اسلامی و مقابله با فساد بر عهده نیروی انتظامی است.وی ادامه داد: مردم با حضور نیروی انتظامی باید احساس کنند محیط جامعه فضای مناسبی برای زندگی کردن آرام و بدون دغدغه است و در هر نقطه ای از کشور اهل رشوه باید از این نیروها هراس داشته باشند.
وی از امنیت بعنوان اکسیژن جامعه یاد کرد و بیان داشت: در برخورد با اشرار و کسانیکه با هدایت دشمنان خارج از کشور بدنبال فتنه انگیزی در داخل کشورند نباید کوتاهی صورت گیرد .وی از عملکرد نیروی انتظامی برای برگرداندن آرامش به کشور در فتنه های اخیر قدردانی کرد .
مراسم چهلم این شهید در حسینیه هئیت ابوالفضلی شهرستان بیرجند (مصلی) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد. شهید “هادی کاردیده ” در تاریخ ۱۷ آذر ماه امسال طی درگیری با اشرار مسلح در منطقه عملیاتی شهرستان نهبندان بر اثر اصابت گلوله اشرار به فیض عظمای شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*