امامان جمعه استان: مردم بصیر ایران مسیر خود را از اغتشاشگران جداکردند

امامان جمعه شهرستان های خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید اعتراضات خودرا به گونه‌ای مطرح کنند که دشمن از آن سوء استفاده نکند تاکید کردند: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، مسیر خود را از اغتشاشگران جدا و چهره خبیث استکبار را نمایان کردند.
امام جمعه موقت بیرجند:خواست مردم از قوای سه گانه برخورد جدی با فساد اقتصادی است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: خواست مردم از مسئولان قوای سه‌گانه این است که در برخورد با فساد اقتصادی جدی‌تر بوده و آن را از اطرافیان خود آغاز کنند.به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تقوا فقط تقوای عبادی نیست، گفت: رعایت تقوای سیاسی و اقتصادی نیاز امروز جامعه است.وی اظهار کرد: ضربه‌ای که اسلام و جامعه اسلامی از بی تقوایان سیاسی و اقتصادی خورده است بیش از آسیبی است که بی تقوایان عبادی به دین زده‌اند.وی گفت: مسئله مهم دیگر رعایت تقوای اقتصادی بین آحاد مردم و به ویژه توسط مسئولان است. وی اظهار کرد: تقوای اقتصادی یعنی بیت المال را باید در چارچوب قانون و شرع مصرف کنیم و در غیر اینصورت دچار بی تقوایی شده‌ایم.
مردم خراسان‌جنوبی پاسخ محکمی به فتنه‌گران دادند
وی ادامه داد: در روزهای گذشته فتنه‌ای به بهانه مشکلات اقتصادی آغاز شد که در آن به پرچم ایران، حسینیه‌ها و اماکن مقدس توهین و به اموال عمومی آسیب رسید ولی فتنه گران پاسخ محکمی از مردم دریافت کردند.امام جمعه موقت بیرجند افزود: مردم خراسان‌جنوبی نیز در این فتنه سرفراز شدند و نگذاشتند منافقان و مزدوران کوچکترین حرکتی خلاف مصالح اجتماعی انجام دهند. حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه حوادث اخیر پیام‌های متعددی داشت، گفت: راهپیمایی‌های مردمی اخیر نشان داد نظام اسلامی مردمی‌ترین نظام دنیا است.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نباید بگذاریم فضای مجازی بدون هیچگونه کنترلی محلی برای هدف قرار دادن ایمان مردم شود، افزود: مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی حضور مردم، ایمان و رهبری ولایت فقیه است.
امام جمعه طبس: مردم جواب دندان شکنی به آشوبگران دادند
امام جمعه شهرستان طبس اظهار داشت: توجه به مشکلات معیشتی مردم مهم است ولی متاسفانه دولت دربرخی جاها کوتاهی می کند. حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان مقدم با اشاره به اهمیت داشتن بصیرت درفتنه‌ها گفت: مشخص است کسانی که بصیر هستند در قضایای اخیر خود را از اغتشاشات دور کردند اقدامی که عده ای افراد جاهل ایجاد کردند و مزاحمت وخسا­رت به اموال و نوامیس مردم ایجاد کردند. وی تاکید کرد: مردم باید دست‌های پشت پرده را ببینند که رسانه‌های دشمن چقدر آن ها را حمایت می کنند.امام جمعه شهرستان طبس گفت: ترامپ و معاونانش نیز بارها این آشوب ها را حمایت کرده اند بنابراین افراد با بصیرت و باتقوا دست های پشت پرده را می‌بینند که مردم جواب کوبنده ای در راهپیمایی های سراسر کشور داده اند.وی افزود: مشکلات مالی درموسسات مالی واعتباری نیز یکی دیگر از مسایلی است که باید دستگاه‌های ذی ربط درمورد آن ها توجه بیشتری داشته باشند. وی گفت: مردم باید اعتراضات خودرا به گونه‌ای مطرح کنند که دشمن از آن سوء استفاده نکند.
امام جمعه نهبندان: خفه کردن فتنه ۹۶ نشان از درایت، هوش و بصیرت ملت ایران دارد
امام جمعه نهبندان به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرها و مناطق ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با بصیر و آگاه ایران اسلامی پس از گذشت ۸ سال ۹ دی را به معنای حقیقی کلمه گرامی داشته و این پیروزی سیاسی و شکست داعش به کام و نظر آمریکا و استکبار خوش نیامد و با اغتشاشات کام ملت ایران را تلخ کردند.حجت الاسلام خزاعی افزود: اگرچه برخی از مردم مطالبه و خواسته‌هایی از نظام جمهوری اسلامی ایران دارند،نظام هم به این مطالبات و خواسته به حق مردم پاسخ می دهد.امام جمعه نهبندان بیان کرد:آمریکا و استکبار با دسیسه می خواستند، خواسته به حق مردم را از مسیر اصلی خود دور کنند اما مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، مسیر خود را از مسیر اغتشاشگران جدا کرده و چهره خبیث آمریکا و استکبار در این اغتشاشات باری دیگر نمایان شد. حجت الاسلام خزاعی اظهارکرد: فتنه ۹۶ نیز در نطفه خفه شد و این نشان از درایت، هوش و بصیرت ملت ایران دارد که این روزها با راهپیمایی های گسترده و باشکوه، حمایت خود از اصل ولایت فقیه و نظام را اعلام می دارند.
امام جمعه اسفدن:
دشمن می خواهد جلوی پیشرفت علمی در دانشگاه ها را بگیرد
امام جمعه اسفدن با قدردانی از حضور پر شور نمازگزاران به پنجشنبه ۲۱ دی ماه سالروز ترور شهید احمدی روشن اشاره کردو اظهارداشت: دشمن می خواهد جلوی پیشرفت علمی در دانشگاه ها را بگیرد و دانشجوی ما را به کارهای غیر علمی بکشاند. حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه اساتید و دانشجویان ما نمی گذارند دشمنان به اهداف پلید خود برسند، گفت: دانشجویان مومن و انقلابی و با تقوی بجز از خدا از کسی هراسی ندارند و به کوری چشم دشمنان راه شهیدان هسته ای خود را با قوت و قدرت ادامه خواهند داد و این پیشرفت علمی را در تمامی زمینه ها به رخ دشمنان می کشند.امام جمعه اسفدن بااشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: حوادث اخیر اگر چه تلخ بود و خساراتی داشت اما امیدواریم برخی از غفلت زدگان آلوده به ثروت و قدرت را که باعث امیدواری دشمنان داخلی و خارجی شدند و یاس و ناامیدی را در جامعه دمیدند بیدار کرده باشد و به خواست مردم و منویات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.
امام جمعه بشرویه:
دشمنان نظام اسلامی تنها با اصل انقلاب مشکل دارند
امام جمعه بشرویه گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران تنها با اصل انقلاب مشکل دارند و ما باید بدانیم که دشمن حتی حزب چپ و راست را هم نمی‌شناسد.
به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین اظهار داشت:تحولات اخیر و اغتشاشات همه برنامه ریزی شده مهره‌های داخلی و خارجی بوده است و دشمنان نظام اسلامی ایران تنها دشمنی شان با اصل انقلاب است و ما باید بدانیم که دشمن حتی حزب چپ و راست را هم نمی‌شناسد و مردم هوشیارانه تر از قبل جلوی این دسیسه‌ها را می‌گیرند.
وی ادامه داد: قطع ارتباط ملت مؤمن جمهوری اسلامی ایران با یک پیام رسان خارجی انگلیسی بسیار مناسب و به جا بود چرا که دشمنان از اطلاعات ما آگاهی یافته و راه دسترسی به عوامل فتنه بسیار آسان شده بود. خطیب جمعه شهرستان بشرویه گفت: تظاهرات و تجمع در باب گرانی ها و گرفتن حق مردم از مسئولین و دولت یک حق طبیعی است اما آنچه اهمیت داشت دخالت عناصر ضد انقلاب بود که با بیداری و همیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) این گونه اغتشاشات سرکوب و عوامل اصلی دستگیر شدند. وی عنوان داشت: حمایت از عوامل فتنه و باز کردن دوباره پای آنها در قالب مسئولیت پذیری در حکومت جمهوری اسلامی ایران بسیار اشتباه است و باید با عوامل، برخورد جدی تری صورت گیرد چرا که اقدام فتنه از قتل بالاتر است و نباید گذاشت در باب حکومت عده ای که کشور را به اغتشاش و خون کشیدند برای خدمت دوباره به کار گرفته شوند.
وی همچنین از خدمات و فداکاری نیروهای جان برکف انتظامی و امنیت جامعه در باب حفظ آرامش و برخورد با اغتشاشگران تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایران اسلامی امروز به سلاح‌های دور برد و صنعت قوی نظامی دست پیدا کرده است که تنها با فشاردادن یک کلید تمام خاک و سرزمین دشمنان با خاک یکسان خواهد شد و همین امر سبب ترس و خشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*