اعزام کشتی گیران استان به ماراتن ملی

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی نوجوانان و جوانان به مناسبت گرامیداشت دریانوردان کشتی سانچی برگزار می شود و کشتی گیران استان در این رقابت ها شرکت می کنند.رئیس هیئت کشتی استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی با اعلام این خبر که جوانان فرنگی و آزاد کار استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند، عنوان کرد: در مسابقات کشتی open قهرمانی کشور «گرامیداشت دریانوردان کشتی سانچی» جوانان فرنگی‌کار استان در مقابل ملی‌پوشان رقابت می‌کنند. «سروری» تصریح کرد که این مسابقات در رده جوانان در تهران و در رده سنی نوجوانان در کرمان از ۲۴ تا ۲۹ دی ماه برگزار می شود.
وی افزود: در رده سنی جوانان در بخش فرنگی، کیوان مالکی، محمد رعیت، محمدرضا قربان‌پور، حمیدرضا شیرولی‌پور، ابوطالب مرادی‌پور، آریا سعیدموردغفاری شرکت می کنند و در بخش آزاد هم امیرحسین خدابخش، پوریا رضازاده، سجاد اسکندری و علیرضا حافظی فر اعضای تیم استان در این ماراتن ملی هستند. این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی کشتی کشوری open از بالاترین سطح فنی رقابت‌ها برخوردار است که حضور کشتی‌گیران و قهرمانان ملی‌پوش از ویژگی‌های بارز آن می‌باشد.
خرید سکوی۴۳ میلیون تومانی برای هیات کشتی استان
رئیس هیات کشتی استان گفت: یک دستگاه مینی بوس با مشارکت فدراسیون و سه سکو به ارزش ۴۳ میلیون تومان برای هیات کشتی استان خریداری شده است. عباس سروری از سال آینده به عنوان سال فنی هیات کشتی استان یاد کرد و افزود: یکی از دلایل عدم برگزاری اردوها در استان نبود خوابگاه می باشد که امیدواریم بتوانیم در سال آتی خوابگاه ورزشی ۵۰ نفره را احداث نماییم تا زمینه برگزاری اردوهای کشوری و استانی در استان فراهم شود.
وی ادامه داد: میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان و جوانان، میزبانی مسابقات خردسالان و نونهالان آزاد و فرنگی قهرمانی استان، میزبانی مسابقات نوجوانان آزاد کشور، برگزاری دوره آموزشی جدول نویسی و کارگاه دانش افزایی کشتی نیز از جمله برنامه های این هیات تا پایان سال است. به گفته وی ساماندهی دفترهیأت، افتتاح مهمانسرا، برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری و اعزام کشتی گیران فرنگی و آزاد به مسابقات کشوری و استانی از جمله اقداماتی است که تاکنون در زمان ریاست وی انجام شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*