اخبار کوتاه استان/سنجری مدیر کل کار خراسان رضوی شد

بارش برف و باران در خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از بارش برف و باران در استان خبر داد. نخعی گفت: فردا در برخی مناطق استان مانند بشرویه، فردوس و طبس وزش تندباد پیش بینی می شود. کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از امروز با تقویت ناپایداری جوی در نیمه شمالی، بارش باران فراگیر خواهد بود. نخعی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی استان نیز بارش برف پیش بینی می شود، افزود: از امروز شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان خواهیم بود.
معاینه فنی خودروها با ۲۰ درصد تخفیف در بیرجند
معاینه فنی خودروها امروز در بیرجند به مناسبت روز ملی هوای پاک با ۲۰ درصد تخفیف انجام می شود.برای تشویق دارندگان وسایل نقلیه به انجام معاینه فنی خودروها برای رفع آلایندگی هوا و بهینه سازی مصرف انرژی، خودروهای سبک دولتی، عمومی و شخصی در ۳ مرکز شهر بیرجند با ۲۰ درصد تخفیف، معاینه فنی می شوند. این مراکز در میدان اول معصومیه، پشت پمپ بنزین شعله و بالاتر از ترمینال مسافربری واقع شده است.
سنجری مدیر کل کار خراسان رضوی شد
مدیر کل سابق تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان بر اساس حکم وزیر با همین پست به خراسان رضوی رفت. سنجری سال ۹۲ از پست مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تودیع و به عنوان مدیر کل خراسان جنوبی منصوب شد. او حالا پس از ۴ سال دوباره برای ایفای مسئولیت در پست مدیر کلی این دستگاه اجرایی به خراسان رضوی باز گشت. غلامرضا اشرفی هم با حکم وزیر به عنوان سرپرست اداه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منصوب شد. او پیش از این معاون این اداره کل بوده است.
اخبار کوتاه
*رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ جنوبی از تحقق سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان بشرویه خبر داد.
*عصمتی پور معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تاکنون ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان معادل ۴۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، گفت: طبق توافق با کشاورزان در خرید توافقی ۴۰ درصد پس از دریافت زعفران به کشاورزان پرداخت و ۶۰ درصد باقیمانده در مدت ۳ ماه پرداخت می شود.
*فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۰ شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در استان دستگیر شدند.
*معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری خراسان جنوبی ۱۱٫۷ درصد است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*