اخبار کوتاه استان/بیرجند؛ کمی تا نیمه ابری

بیرجند؛ کمی تا نیمه ابری
هوای بیرجند کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی شده است. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رضا برهانی رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی استان گفت: هوای دیگر نقاط استان در شهرهایی چون طبس، فردوس، قاین، سرایان و زیرکوه کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود. به گفته وی دمای هوای بیرجند در بیشینه دمای ۱۶ و کمینه دمای منفی ۲ درجه متغیر است و شهرهای قاین و سربیشه با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر، سردترین شهرهای استان اعلام شدند.

کانون پرورش فکری استان در ارزیابی عملکرد نماز اول شد
مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی گفت: برای دومین سال متوالی اداره ‌کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه نخست را در بین ۳۱ استان کشور به خود اختصاص داد.طاهره حمیدی افزود: برای دومین سال متوالی بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز استان، در نمودار مقایسه‌ای عملکرد ادارات کل کانون کشور در حوزه نماز، رتبه اول کشوری در بین ۳۱ استان به اداره‌ کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی رسید.

برگزاری کارگاه بصیرت افزایی خانواده های کارکنان ارتش
دوره کارگاه آموزشی بصیرت افزایی و سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده های کارکنان ارتش در استان خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این کارگاه آموزشی بصیرت افزایی و سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده های محترم کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید داوود سید میرزایی روانشناس بالینی و استاد حوزه و دانشگاه تهران و قم و همچنین دیگر اساتید حوزه و دانشگاه استان به مدت سه روز در محل تالار میلاد مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) برگزار و در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره و به تعدادی از نفرات شرکت کننده هدایایی اهدا شد.

۴ پروژه ۳۸ میلیارد ریالی راهداری در مرحله اجرا
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند از اجرای ۴ پروژه بهسازی و روکش آسفالت با اعتبار ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در بیرجند خبر داد.احمد رضایی در بازدید از پروژه‌های راه‌ و شهرسازی شهرستان بیرجند اظهار داشت: روکش آسفالت محور بهلگرد- بهدان به طول ۵ کیلومتر در حوزه راهداری شهرستان بیرجند از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

توقیف سنگ های معدنی قاچاق در طبس
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: هزار تن ماده معدنی سرب و روی که به صورت غیرمجاز در طبس در حال بارگیری بود، توقیف شد. جلالی افزود: این محموله قرار بود با شش تریلی به واحدهای فراوری زنجان حمل شود که با اقدام به موقع اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری نیروی انتظامی توقیف شد.

فعالیت مجدد کارگاه تولید قطعات بتنی نهبندان
کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری نهبندان پس از سه ماه تعطیلی، دوباره فعالیت خود را آغاز کرد. شهردار نهبندان گفت: این کارگاه که به دلیل مشکلات فنی، مالی و نداشتن مواد اولیه تعطیل شده بود با توجه به نیاز مبرم شهرداری به محصولات تولیدی آن، با رفع مشکلاتش دوباره راه اندازی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*