آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/رقابت تیم فرنگی‌ نوجوانان استان در مسابقات کشور

رقابت تیم فرنگی‌ نوجوانان استان در مسابقات کشور
تیم فرنگی نوجوانان استان در مسابقات کشوری open به مصاف رقبای خود می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات کشتی استان گفت: رقابت های قهرمانی open کشور از ۲۴ تا ۲۹ دی ماه به میزبانی استان کرمان و شهر سیرجان برگزار می شود. وی افزود: در این رقابت ها محمد رضا جنگی، هاشم زنگویی، امیر حسن خسروی و مرتضی موزرمی به سرپرستی و مربیگری غلامرضا باغبان نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به مصاف رقبای خود می روند. وی در ادامه همچنین به میزبانی خراسان جنوبی دوره جدول نویسی ویژه داوران کشتی شرق کشور اشاره کرد و گفت: این دوره با حضور داورانی از استان های خراسان رضوی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در بهمن ماه جاری و دوره کارگاه دانش افزایی کشتی با حضور مربیان فرنگی ستاره دار کشور نیز به میزبانی بیرجند برگزار می شود.
درخشش کاراته‌کاهای استان در رقابت های
شمال شرق کشور
نمایندگان کاراته استان در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما منطقه شما‌ل‌شرق کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما منطقه شما‌ل‌شرق کشور گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی «جام پلیس و مردم» با حضور ۱۰۰ کاراته‌کای رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان از استان‌های خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، سمنان و خراسان‌جنوبی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. در این رقابت ها سید محمدرضا حسینی از خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان مقام نخست را کسب کرد و امیرحسین مردانی نیز مقام سوم را بدست آورد. همچنین محمدامین سخاوتی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان نایب‌قهرمان شد. تیم ۱۱ نفره خراسان جنوبی به سرپرستی و مربی‌گری سیدحسین شاهرخی و ایرج اکبریان در این رقابت ها حضور یافت. همچنین با دعوت کمیته فنی مسابقات قهرمانی کاراته منطقه شمال‌شرق کشور، سید شاهرخ حسینی از داوران برجسته استان تعدادی از رقابت‌ها را قضاوت کرد.
خدمتی بر سکوی سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان
نجمه خدمتی، بانوی ملی پوش خراسان جنوبی بر سکوی سوم نیم فصل مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان ایستاد. در پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان، نجمه خدمتی از تیم مقاومت پس از مریم طالبی و الهه احمدی در جایگاه سوم قرار گرفت. این مسابقات با شرکت ۵ تیم در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
بیرجند میزبان دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور
تیم والیبال بانوان استان با حمایت مؤسسه مالی اعتباری نور در رقابت های لیگ دسته یک کشور به مصاف حریفان خود می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در مناطق چهارگانه از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه با حضور تیم های نفت امیدیه خوزستان، مشکی پوشان مشهد، تیم والیبال بانوان بابل و مؤسسه مالی اعتباری نور بیرجند به میزبانی بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*