اخبار ورزشی استان/برگزاری طرح استعدادیابی تنیس روی میز دانش آموزان دختر درطبس

برگزاری طرح استعدادیابی تنیس روی میز
دانش آموزان دختر درطبس
طرح استعدادیابی تنیس روی میز دانش آموزان دختر شهرستان طبس برگزار شد. در این طرح ۳۲ دانش آموز از نظر آمادگی جسمانی و مهارت های پایه ای تنیس روی میز مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.
پیگیری رقابت های فوتسال قهرمانی بسیج بیرجند
با انجام ۵ دیدار
رقابت های فوتسال قهرمانی بسیج شهرستان بیرجند با انجام ۵ دیدار پیگیری شد. نوفرستی مدیرکانون فرهنگی ورزشی بسیچ جوانان بیرجند گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج شهرستان بیرجند گرامیداشت «یوم‌‌ا… ۹ دی» در حال برگزاری است. وی افزود: در نخستین بازی از دومین شب این مسابقات تیم فوتسال استانداری با نتیجه پنج بر صفر تیم سپاه انصارالرضا(ع) استان را شکست داد و در دومین بازی تیم فوتسال هلال احمر با نتیجه پنج بر دو بر تیم اقتصاد دارایی غلبه کرد و سپس دانشگاه علوم پزشکی سه بر صفر از سد مرکز آموزش مرزبانی محمدرسول‌ا…(ص) بیرجند گذشت.همچنین در چهارمین بازی این دوره از مسابقات تیم فوتسال پیام‌گستر با نتیجه هفت بر دو در مقابل ناحیه بسیج بیرجند پیروز شد و در ادامه تیم فوتسال نظام مهندسی سه بر دو پدافند نیروی هوایی خور را شکست داد.به گفته وی در این رقابت ها ۱۳ تیم از ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در سالن ورزشی پنج آذر کانون فرهنگی ورزشی بسیج جوانان در دو گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می کنند.
پیگیری هفته پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی بیرجند
رقابت های هفته پنجم فوتبال بیرجند با انجام ۹ بازی پیگیری شد. حسن قهوه چی رئیس هیات فوتبال استان گفت: در رده سنی زیر ۱۰ سال این دوره از مسابقات تیم فوتبال سرخ‌پوشان در مقابل تیم پیروزی به میدان رفت که با نتیجه ۳ بر ۱ حریف دیرینه‌اش را شکست داد و در نخستین بازی از رده سنی زیر ۱۲ سال این دوره از مسابقات تیم فوتبال ابومسلم با نتیجه ۷ بر صفر در برابر تیم پیروزی(ب) به رخت‌کن رفت. در دومین بازی تیم آبی‌پوشان (ب) با نتیجه ۸ بر ۲ در مصاف شاهین زمین‌گیر شد و در ادامه تیم فوتبال آبی‌پوشان(ج) با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر در مقابل سرخ‌پوشان بازی را واگذار کرد. همچنین در چهارمین بازی تیم فوتبال پیروزی(الف) با نتیجه ۴ بر صفر در مقابل پیروزی (ج) مغلوب شد و سپس آبی‌پوشان(الف) با نتیجه ۱۳ بر صفرتیم ایران‌جوان را گل باران کرد.در نخستین‌بازی از مسابقات فوتبال رده سنی زیر ۱۶ سال بیرجند تیم ایران‌جوان در مقابل شاهین(ب) به میدان رفت که با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف شکست خورد.در دومین بازی تیم فوتبال پیروزی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد شاهین(الف) گذشت و سپس تیم نوین‌نوفرست با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل سرخ‌پوشان شکست خورد. به گفته وی مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان بیرجند با شرکت ۲۰ تیم در رده‌های سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۶ سال به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی درمیان
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای نصرالدین شهرستان درمیان برگزار شد. این همایش به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت با حضور ۲۰۰ نفر از اهالی روستا و ورزشکاران در روستای نصرالدین بخش گزیک برگزار شد.در پایان نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*