آخرین خبر :

اخبارحوادث /

۷۶کیلو تریاک در طبس کشف شد
️فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف ۷۶کیلو و ۵۰۰گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”محمود علیپور” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند. وی اظهار داشت:مأموران در بازرسی از خودرو ۷۶کیلو و ۵۰۰گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود:در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
واژگونی وانت مزدا دو مجروح برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان گفت:واژگونی سواری وانت مزدا در محور “قاین-گناباد”دو مجروح برجا گذاشت. سرهنگ”حسین رضایی” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف در کیلومتر ۱۵محور قاین-گناباد بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود:مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که خودروی وانت مزدا واژگون شده است که در این حادثه، راننده و سرنشین خودرو مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. سرهنگ رضایی تصریح کرد:علت حادثه در دست بررسی است.
جریمه ۹ میلیونی وارد کننده قرص قاچاق در قاین
وارد کننده کالای قاچاق در قاین ۹ میلیون و ۸۰۰ تومان جریمه شد. انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: این فرد ده هزار و ۷۲۰ عدد قرص ترامادول وارد کرده بود که پس از بررسی پرونده وی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان قاین، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*