آخرین خبر :

مسئولان برای حل مشکلات سرمایه گذارآبگرم خوسف وعده حمایت دادند چتری برای آبگرم لوت

مشکلات آبگرم لوت به تازگی بیش از قبل مورد توجه مسئولان استان قرار گرفته و قول هایی برای حل این مشکلات به سرمایه گذار این مجتمع آب درمانی دادند.
علاوه بر وعده های حمایتی، به تازگی مشکلات چندین ساله پروژه آبگرم لوت در خوسف در کارگروه تخصصی صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان هم مطرح و در این جلسه بر حمایت از سرمایه گذار تاکید شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این جلسه با اشاره به مشکلات چندین ساله ای که سرمایه گذار آبگرم لوت با آن مواجه بوده گفت: بجای اینکه جلوی سرمایه گذار سنگ اندازی کنیم باید از او حمایت و مشکلاتش را رفع کرد. حسین موهبتی آسفالت کردن جاده را یکی از خواسته ‌های این سرمایه‌ گذار عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه تاکنون سرمایه‌ گذاری زیادی در آب گرم لوت انجام شده باید مسئولان نیز نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌ها در این زمینه کمک کنند. وی اعتبار مورد نیاز برای آسفالت جاده در این محور را ۳۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد:
این اقدام زمان بر خواهد بود و از طرف دیگر رفع مشکل برق در آبگرم لوت نیز اعتبار ۲۰ میلیاردی، محوطه سازی اعتبار یک میلیاردی و رفع مشکل مخابرات و آنتن دهی موبایل اعتبار ۳۰ میلیون تومانی را می طلبد که تلاش می کنیم مرحله به مرحله مشکلات را رفع کنیم.
علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم گفت: تمام هم و غم ما باید امیدوار کردن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان باشد. با وجود جملات حمایتی که در این جلسه برای سرمایه گذار آبگرم لوت عنوان شد معاون فرماندار خوسف، سخنان متفاوتی را مطرح کرد و گفت: سرمایه‌گذار مذکور از ابتدا مشکلاتی را در منطقه به وجود آورده است.
قلی زاده ضمن انتقاد از منابع طبیعی برای اینکه زمین آبگرم لوت را در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده است، افزود: با توجه به شواهد مذکور مبنی بر اوقافی بودن چشمه آبگرم لوت، نباید واگذاری چشمه در این خصوص انجام می‌شد.
وی با بیان این‌که بر اساس ادعای خود سرمایه‌گذار مجتمع آب درمانی لوت ، در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از این مکان بازدید به عمل آورده‌اند، ادامه داد : با توجه به آمار بالای بازدید از این مکان تفریحی، لازم است که موازین و اصول بهداشتی و سایر موارد عنوان شده به بهترین شکل، در این مکان مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*