اخبار ورزشی استان/برگزاری ورزش صبحگاهی در بیرجند

قضاوت داوران استان در مسابقات
لیگ دسته یک فوتسال کشور
سعیدرضاصادقی و مهدی ابراهیمی داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته یک فوتسال کشور قضاوت می کنند.سعیدرضا صادقی داور ملی فوتسال خراسان جنوبی و از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به همراه مهدی ابراهیمی بازی تیم های رعد مشهد و پیمان شاهرود از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور را قضاوت می کنند.این مسابقه جمعه ۲۲ دی ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
برگزاری ورزش صبحگاهی در بیرجند
ورزش صبحگاهی با شعار «ورزش، وحدت و همدلی» در محل سالن شهیدین قاسمی بیرجند روز گذشته برگزار شد.ورزش صبحگاهی با شعار «ورزش، وحدت و همدلی» با حضور دکتر افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران استانداری و دستگاههای اجرایی، نیروهای انتظامی و کارکنان ادارات و حضور حداکثری علاقه مندان به ورزش صبحگاهی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در محل سالن شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد. این برنامه با همت هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان بیرجند برگزار و در پایان از دو مربی پیشکسوت ورزش همگانی استان، کدخدایی و خراشادی تقدیر شد.
برگزاری رقابت های هفته ششم فوتبال بیرجند با انجام ۶ دیدار
ششمین هفته از سری مسابقات فوتبال قهرمانی بیرجند با ۶ بازی پیگیری شد .حسن قهوه‌چی رئیس هیات فوتبال استان گفت: چهارمین هفته از سری مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان بیرجند با رویارویی ۱۲ تیم و انجام ۶ بازی پیگیری شد. وی افزود: در رده سنی زیر ۱۰ سال این دوره از مسابقات تیم فوتبال آبی‌پوشان در مقابل پیروزی به میدان رفت که بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع پیروزی به پایان رسید و در رده سنی زیر ۱۲ سال تیم فوتبال ابومسلم در مقابل آبی‌پوشان(الف) با تساوی ۱ بر ۱ برگزار شد. وی ادامه داد: در دومین بازی تیم سرخ‌پوشان در مصاف با فوتبال پیروزی(ب) با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و تیم فوتبال شاهین با نتیجه ۷ بر ۳ در مقابل تیم پیروزی(الف) شکست خورد.رئیس هیات فوتبال استان یادآور شد: بازی تیم آبی‌پوشان(الف) در مقابل تیم آبی‌پوشان(ج) با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود راشکست داد و در رده سنی زیر ۱۲ تیم پیروزی(ج) با نتیجه ۵ بر صفر تیم ایران‌جوان را مغلوب کرد. به گفته وی مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان بیرجند با شرکت ۲۰ تیم در رده‌های سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۶ سال به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
پیگیری مسابقات هفته هفتم
فوتسال کارکنان ادارات بیرجند
رقابت های فوتسال هفته هفتم لیگ دسته یک کارکنان ادارات بیرجند پیگیری شد. در این رقابت ها تیم های دانشگاه بیرجند، استانداری، هلال احمر، صنعت، معدن و تجارت، صداوسیما، نظام مهندسی و شرکت گاز بر حریفان خود پیروز شدند و بازی بین تیم های یاوران طبیعت و آموزش و پرورش بدون گل مساوی پایان یافت. دورمقدماتی این رقابت ها به مدت ۹ هفته پیگیری می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*