آخرین خبر :

اخبارورزشی استان/اعزام ورزشکاران سرایان به رقابت های بدنسازی و پرورش اندام کشور

اعزام ورزشکاران سرایان به رقابت های بدنسازی و پرورش اندام کشور
ورزشکاران شهرستان سرایان به رقابت های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور اعزام شدند. مجید یکتا در وزن ۷۵ کیلو و سید حمید یکتا در وزن ۶۸ کیلو دو ورزشکار تک پرس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سرایان به مسابقات کشوری اعزام شدند. این مسابقات جمعه ۲۲دی ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
دعوت از کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان کشور
کشتی گیران خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شدند. سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: کمیته فنی فدراسیون کشتی برای اردوی تیم‌ملی آمادگی رقابت‌های بین‌‌المللی «جام جهان‌پهلوان تختی» از ۵ کشتی گیر خراسان جنوبی در رشته های فرنگی و آزاد دعوت کرد. وی افزود: ابوالفضل صاحب‌کاری، علیرضا افتخاری و جواد فراز‌فاروجی در رشته کشتی فرنگی بزرگسالان و مهرداد بابایی و مجید ساده در کشتی آزاد بزرگسالان در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی فدراسیون انجام می‌دهند. به گفته وی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی رشته‌های فرنگی و آزاد بزرگسالان کشور از روز گذشته تا ۲۸ دی‌ماه در خانه کشتی عبدا… موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. منتخبین این اردو به مسابقات بین‌المللی «جهان پهلوان تختی» دهه‌فجر در بهمن‌ماه اعزام می شوند.
دعوت فدراسیون اسکواش
از مربی استان به اردوی تیم ملی
برای نخستین‌بار فدر اسیون اسکواش از حلیمه مسعودی به عنوان کمک‌مربی برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان کشور دعوت کرد. حلیمه مسعودی پس از درخشش در دوره مربی‌گری سطح ۲ جهانی از سوی فدارسیون به عنوان کمک‌مربی اسکواش در کنار سرمربی و کمیته فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شد.مسعوی از ابتدای تأسیس هیأت اسکواش خراسان‌جنوبی به عنوان ورزشکار و مربی فعالیت دارد و در مسابقات قهرمانی کشور حائز رتبه‌های برتر شده است. وی به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور با تیم خراسان‌جنوبی متشکل از آتوسا رضایی، لیلا رضایی، منصوره خراشادی‌زاده و فاطمه علی‌زاده موفق به کسب رتبه چهارم رقابت‌ها شد.گفتنی است اردوی تیم ملی اسکواش به مدت ۱۰ روز و با شرکت ملی‌پوشانی همچون حدیث فرزاد، آیلی نیری، غزال شرف‌پور و فرشته اقتداری در تهران برگزار می‌شود.
پایان هفته هشتم رقابت های فوتسال
لیگ دسته یک استان
لیگ دسته یک فوتسال استان در هفته هشتم با دو دیدار به پایان رسید. پاکرو مسئول امور اداری و اجرایی هیئت فوتبال استان گفت: در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان در دو دیدار،شرکت حمل و نقل طلای کویر طبس با نتیجه شش بر دو از سد خانه کارگر گذشت و شهید صحتی قاین سه بر چهار نتیجه را به میهمان خود دانشگاه علمی کاربردی بشرویه واگذار کرد. وی افزود: در یک بازی عقب افتاده از هفته دوم این رقابت ها تیم مجتمع آموزشی مفید فردوس با نتیجه یک بر سه مغلوب مرکز آموزش محمد رسول ا…(ص) بیرجند شد. در این رقابت ها هشت تیم حضور دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*