یادداشت امروز/وقتی کاهی کوه می شود…!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
یک چهارم قرن قلم میزنی اما شفاف و بدون مجیزخوانی و چاپلوسی، بدون پرداختن به حواشی که هیچ ربطی به مردم و زندگی روزمره شان ندارد، بدون درنظرگرفتن مناسبات قدرت، بدون حذف مردم از اهداف و آرزوهای شان، بدون سهم خواهی و تدلیس، بدون سیاه نمایی اما همیشه نقاد و طلبکار از مدیرانی که نمی دانند چه می خواهند و چه می کنند.وقتی تمامی سپیدی سر و صورتت را می بینی, به خود امیدوار می شوی که این سپیدی در آسیاب نبوده و نتیجه سال ها ممارست و عشق نوشتن و عشق به مردم بوده و هست و خواهد بود.
وقتی از قهرمان کشتی ایرانی می نویسی که به قهرمان روسی بد می بازد تا با نماینده رژیم صهیونیستی روبرو نشود و خواستار طرحی نو برای آینده می شوی, برخی را به این صرافت انداخت که نکند نویسنده سعی در انتقاد از این اتفاق به نفع نماینده آن وزن رژیم صهیونیستی دارد!!!
اما دوستان متوجه انداختن طرحی نو نشدند و دیپلماسی ورزشی را به حساب نیاوردند، لابی گری را متوجه نشدند, تا بتوان از ظرفیت های پیچیده دیپلماسی ورزشی به نفع ورزشکاران کشورمان درقبال رژیم صهیونیستی استفاده نمود.
جای تاثر، تاسف و تالم است که در بین صدها مقاله، یادداشت و سرمقاله تکیه بر کلماتی کنیم که مقدمه و موخره اش را واگذاریم.
بلاشک دوستان نیک می دانند که قلمی به قدمت انقلاب نمی تواند برخلاف آن بنگارد, اما می تواند و باید ضعف هایش را بی مبالاتی هایش را, سوءاستفاده هایش را و نامدیریاتی هایش را بدون کوچکترین اغماضی بنویسد که درغیراین صورت خیانتی بزرگ بر مردم و انقلاب کرده است.
نوشتن واقعیات تلخ و شیرین بهایی دارد که باید پرداخت, آرزو می کنم که هیچگاه قلمی را که خداوند براو سوگند خورده، دچار خنثی نویسی و انشانویسی نکند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*