رئیس هیئت مدیره شرکت تاچ سی خبر داد: آغاز فعالیت «تاچ سی» در بیرجند/ یک هفته خدمات رایگان به شهروندان

بیرجند- رئیس هیئت مدیره شرکت تاچ سی از آغاز به کار تاکسی اینترنتی تاچ سی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: یک هفته خدمات رایگان به شهروندان بیرجندی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه حمل و نقل هوشمند «تاچ سی» در مراسمی با حضور مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی، براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری و جمعی از مسئولان فناوری استان های خراسان رضوی و جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد از شروع به کار خود در این استان خبر داد.

 مدیران تاچ سی در این مراسم به تشریح فعالیت های تاچ سی در این استان  پرداختند و اعلام کردند تاچ سی برنامه های خاص و ویژه ای برای خراسان جنوبی در نظر دارد.

 احسان صفار خراسانی رئیس هیئت مدیره شرکت تاچ سی افزود: تاچ سی یک شرکت حمل و نقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

 وی بیان کرد: از مرداد ماه گذشته در یزد و پس از آن در اهواز نیز تاچ سی شروع به فعالیت نموده که با استقبال هم میهنان عزیز در این شهرها روبرو شده است.

وی با بیان اینکه بیرجند چهارمین شهری است که تاچ سی در آن فعالیت می کند، ادامه داد: همچنین تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس های خود ارائه می داد.

 وی افزود: از قابلیت های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو است که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می کند.

صفار خراسانی گفت:«تاچ سی پیک» دیگر سرویس تاچ سی است که با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در شهریور ماه در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه می نماید.

رونق کسب و کار آژانس ها با عضویت در تاچ سی

شهاب سرهنگی مدیرعامل تاچ سی هم با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است افزود این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور فراهم می کند.

 وی بااذعان به اینکه با توجه به اینکه تاچ سی تنها شرکتی است که سیستم توزیع سفر به آژانس ها را نیز در برنامه خود دیده است اطمینان خاطر داد: تاکسی تلفنی ها با این امکان تاچ سی می توانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رانندگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهند.

 سرهنگی بیان داشت: بنابراین تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان است چراکه آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام های مورد نیاز حدود ۱۰ روز طول می کشد.

مدیرعامل شرکت تاچ سی گفت: تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمی کند و کاربران این سامانه در خراسان جنوبی می توانند سفرهای خود را با آرامش کامل در سامانه تاچ سی انجام دهند.

یک هفته خدمات رایگان تاچ سی به شهروندان بیرجندی

فرهودی مدیر شرکت تاچ سی در استان خراسان جنوبی با اشاره به قیمت های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی  در بیرجند افزود: این شرکت حدود ۳۰ درصد ارزانتر از آژانس های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه می کند.

وی اضافه کرد: شهروندان بیرجندی می توانند با کد تخفیف BIRJAND اولین سفر خود را رایگان در این شهر انجام دهند.

هاشمی مدیر عملیات تاچ سی در خراسان جنوبی هم از هفته رایگان تاچ سی در شهر بیرجند خبر داد و گفت: به مناسبت شروع به کار تاچ سی در بیرجند از ۲۵ آذر ماه به مدت یک هفته کلیه سفرها در این شهر با کد تخفیفی که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام خواهد شد رایگان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*