دلربایی در خیابان برای آقای شوهر

برخی زنان جامعه امروز را می بینی انگار می خواهند پا به فرش هالیوودی بگذارند. شاید به اندازه بازیگران هالیوودی هم زیبا باشند اما هرگز جذاب نخواهند بود و با وجود تمام تلاش برای زیبا کردن خود هیچ وقت تیرشان به هدف نمی خورد و در اکثر اوقات با شکست مواجه می شوند می دانی چرا؟

مردان ف زنان ایرانی، ارایش، برجسته کردن اندام، سلامتی، زن ایده آل ، همسر، حیاف انتخاب همسر، خانواده ایرانی، بانوی شرقی

برخی ازکارهای زنان امروزی دردآور شده است. وقتی می بینی زنان ایرانی در باشگاه نه برای سلامتی بلکه برای برجسته کردن اندام ورزش می کنند! و نه برای اصلاح سر و صورت بلکه برای تغییر ساختار صورتشان به آرایشگاه مراجعه می کنند، دردناک است!

نمی دانم چه کسی به زنان و دختران ایرانی گفت که با برجسته کردن لب هایشان زیبا تر می شوند؟! چه کسی گفت که برای اینکه زیبا تر شوی ابروهایت را بتراش و هاشور بزن!

دردآور است که وقتی کسی به این دختران و زنان انتقاد می کند او را متهم به عهد قجر می کنند و می گویند شوهرمان اینگونه دوست دارد! به راستی مردان جذب زنانی با چهر ی مصنوعی می شوند؟

شما زن ایده آل همسرتان نیستید!
سمانه.ر خانمی ۳۶ ساله است که می گوید : به شدت روی همسرم حساس هستم و با توجه به وضع موجود جامعه مجبور هستم

اگر حتی کمی شک دارید که کسی که قرار است همسر آینده تان شود شما را تنها بخاطر زیباییتان می خواهد در انتخابتان دقت کنید.

که خود را از همه ی لحاظ زیبا کنم تا همسرم چشم داشتی به زنان زیبا نداشته باشد و چشمش را سیراب کنم به همین خاطر چند سال پیش دوبار عمل جراحی بینی انجام دادم که یکبار عروسکی عمل کردم  که دوباره به شکل سابق برگشت و مجبور شدم مجددا عمل کنم. من دختر نماز خوان و مقیدی بودم اما تنها بخاطر همسرم قید اعتقاداتم را هم زدم و تصمیم گرفتم کاشت ناخن انجام دهم. همچنین کارهای دیگری مثل بوتاکس و آرایش و لباس های مد روز را هم جزو جذابیت هایم می دانم، اما با تمام این اوصاف باز هم احساس میکنم همسرم آنگونه که باید به من توجه داشته باشد ندارد حتی گاهی از من تعریف هم می کند اما باز هم یک کمبودی در زندگیم حس می کنم…

سپیده .د خانمی ۴۵ ساله است که بر اساس تجربیات زندگی اش و همچنین رشته تحصیلی اش در زمینه روانشناسی می گوید: بنظرم خانم‌هایی که تصور می کنند با آرایش و هزار و یک جور عمل جراحی می توانند همسرشان را به خود جذب کنند باید بدانند که زن ایده آل همسرشان نیستند! شاید می خواهند زیبا شویند و دل همسرشان را به دست بیاورند و به قول معروف چشم او را سیراب کند تا مثلا با دیدن زنان زیبا در خیابان به هوس نیفتند اما بدتر او را دلسرد می کنند.

اکثر زنان فکر می کنند که هرچه بیشتر به وضع و ظاهر خودشان برسند همسرشان را بیشتر به خود جذب می‌کنند آری این درست است اما رسیدن به وضع و ظاهر جا و مکان و حتی حد و اندازه ای دارد بگذریم از مردانی که به خواسته و میل خودشان همسرشان را در معرض نمایش می گذارند و در مقابل خودشان هم از دید زدن زنان دیگران ابایی ندارند اما روی سخن ما با آن زنانی است که به خواسته خودشان دست به هر اقدامی می‌زنند تا همسرشان را به خود جذب کنند  اما آیا همانطور که زنان تصور می کنند، آرایش کردن و تغییر در چهره با عمل های زیبایی خوشایند مردان است؟ ما نظر چند مرد را که خودشان همسرانی داشته اند که مرتب به خودشان می رسند را در این رابطه جویا شدیم این گفته ها را بخوانید و ببینید که در زندگی شما هم رد پای آنها دیده می شود یا نه؟

-محمدرضا. ر مردی ۳۰ ساله معتقد است: زن هایی را که تلاش می کنند همیشه آرایش کرده باشند و مدام در خط مد روز هستند نمی توانم تحمل کنم. هر روز را صرف آرایش و موهایشان می کنند. دوست دارم با زنی ازدواج کنم که شیک و در عین حال ساده باشد. اولویت زندگی اش چیزهای مهمتری باشد و به جای آنکه تمام توجه اش به  ارایش و پوشیدن لباس های انچنانی و عمل جراحی و غیره اش باشد به من توجه کند…

– سعید. ص ۴۳ ساله  می گوید:همسر سابقم زنی بسیار خوش پوش و زیبا و بی اخلاق !بود اما زیباییش برای من نبود . او با کارهایش مرا نسبت به خودش سرد کرده بود. همیشه در خانه بدون ارایش بود و همینکه می‌خواستیم از خانه خارج شویم حسابی به خودش می رسید. او با گذاشتن ناخن های مصنوعی مانند عروسکی شده بود که نمی توانست دست به سیاه و سفید بزند…

گرچه مردها، زن هایی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند را خیلی هم دوست دارند، اما زیبایی های طبیعی همسرشان را بیشتر دوست دارند تا روبه رو شدن با یک عروسک آرایش و تزیین شده که دست زدن به آن آرایش می تواند دردسرهایی را برای شان ایجاد کند. زن هایی که به طرزی وسواسی نگران قیافه خود هستند، این زن ها مردها را نسبت به خود سرد می کنند چراکه این حالت نشان دهنده عدم اعتماد به نفس و احساس ناامنی درونی آنهاست.

مردان از زنانی که کمی با بقیه فرق داشته باشند، خوش شان می‌آید و احساس می کنند زندگی در کنار زنی که همراه او  فوتبال می بیند و اطلاعات به روزی دارد، چقدر می تواند هیجان انگیز باشد!

زنی که با ارایش و عمل و … سعی در جذب شوهرش می‌کند، او با زبان بی زبانی می گوید که اعتماد به نفسش پایین است و تنها ابزارش برای جذب شوهرش تغییر در ظاهرش است. سعی کنید برای همسرتان هیجان انگیز باشید.مردان از زنانی که کمی با بقیه فرق داشته باشند، خوش شان می آید و احساس می کنند زندگی در کنار زنی که همراه او  فوتبال می بیند و اطلاعات به روزی دارد، چقدر می تواند هیجان انگیز باشد!

مرا فقط بخاطر خودم بخواه !
اکثر مردان باغیرت عاشق زنی باحیا و ساده و نجیب هستند. زنی که در کنار شوهرش حتی از زیر باران بودن هم لذت ببرد .زنی که تمام دلربایی هایش را فقط در خلوتش برای همسرش نمایان کند.  اگر حتی کمی شک دارید که کسی که قرار است همسر آینده‌تان شود شما را تنها بخاطر زیباییتان می خواهد در انتخابتان دقت کنید.

یک نفر را در زندگیتان انتخاب کنید که نیازی نباشد برای بودن و ماندنش دست به قد و قواره تان بزنید.کسی که برای راضی نگه داشتنش نیازی نباشد که بشوید آدمی که تا به حال نبوده اید.

کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش میکند و از شما چیزی میسازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته میشود…

یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،با همین هیکل و اندام، با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی…

یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد بخاطر آنچه که هستید نه بخاطر آنچه که دوست دارد باشید..

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*