در مراسم سومین روز شهادت مدافع حریم وطن، هادی کاردیده مطرح شد: مقتدر ایستاده ایم

مقتدر ایستاده ایم حتی اگر هر روز و شب شهید بدهیم. مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع حریم وطن استوار یکم هادی کاردیده روز گذشته در مصلی هیات ابوالفضلی بیرجند با حضور پرشور مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
در این جلسه، علی کاردیده پدر شهید که شاعر و ذاکر اهل بیت است ضمن قرائت یکی از اشعارش خطاب به دشمنان و بدخواهان ولایت فقیه و نظام اسلامی، گفت: اگر هر روز و هر شب شهید بدهیم با اقتدار ایستاده ایم و تا خون در رگ های ما جریان دارد دست از یاری مقام معظم رهبری برنخواهیم داشت.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در سایه نظام اسلامی، هر یک از افراد جامعه از هر قشری به شرط زندگی سالم ماجور است، گفت: به فرموده حضرت علی(ع) نیروهای مسلح در نظام اسلامی به اذن خدا دژ مستحکم مردم هستند و امروز نیروهای مسلح ما دژ مستحکم ملتند واگر اسلام عزت پیدا کرده به واسطه فداکاری ها و جان فشانی های نیروهای مسلح است. حجت الاسلام و المسلمین عرفانی، حساسیت در به کار گیری نیرو در نیروهای مسلح، خدمت نیروهای مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا که فقیهی مجاهد و عادل و رهبری بی نظیر در جهان کنونی است، فعالیت سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه با محوریت روحانیت برای ایجاد فضای دینی و ارتقای بینش و بصیرت در نیروهای مسلح را از ویژگی های خاص نیروهای مسلح کشورمان ذکر کرد.
به گفته وی، نیروی انتظامی در کشور ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده و حدود ۵۵ هزار نفر از نیروهای انتظامی و خانواده های آنان در سطح کشور حافظ قرآن از یک جزء تا کل قرآن هستند.
وی با اشاره به تربیت فرماندهان مؤمن و مکتبی همچون سردار سلیمانی در نیروهای مسلح، بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و توجه ویژه به خانواده های معظم شاهد تاکید کرد. حجت الاسلام و المسلمین عرفانی به قاچاقیان و سوداگران مرگ هشدار داد: از عاقبت کار قاچاقچیان دیگر درس عبرت بگیرند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*