اولین همایش منطقه ای کیفیت مراقبت در پرستاری و مامایی در بیرجند برگزار می شود

امروز خراسان جنوبی – حمیدی hamidi@birjandtoday.ir
اولین همایش منطقه ای شرق کشور با عنوان کیفیت مراقبت در پرستاری و مامایی فردا با حضورمیهمانانی ازداخل وخارج استان برگزارمی شود. رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بیرجندبعنوان رئیس این همایش در جمع خبرنگاران از ارسال ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این همایش از استان های خراسان جنوبی ، رضوی، شمالی و سیستان و بلوچستان بوده اند و علاوه بر این از سایر استان های کشور نیز افردی برای شرکت در همایش اعلام آمادگی کرده اند .
دکتر محمودی راد با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد مقالات ارسالی به همایش از خراسان جنوبی بوده،
افزود: محورهای همایش شامل مراقبت در منزل وجامعه محور،مراقبت بیمارستانی وپیش بیمارستانی، مراقبت در بیماری های واگیر و غیر واگیر و مراقبت در بارداری، زایمان و کودکان می باشد.
دبیر همایش منطقه ای کیفیت مراقبت در پرستاری و مامایی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه اساتید و صاحب نظران ۴ استان کشور در این برنامه حضور خواهند داشت ، گفت: ۷۹ مقاله ارسالی به همایش بصورت پوستر، ۴ مقاله بصورت پنل علمی و ۲۰ مقاله بصورت سخنانی ارائه خواهد شد .
دکتر نصیری به برپایی کمیته تحقیقات و مجلات دانشجویی در حاشیه این همایش اشاره کرد و افزود: بروز رسانی مباحث علمی بالینی و اطلاعات پرستاران از اهمیت زیادی برخوردار است که یکی از اهداف برگزاری این همایش هم می باشد .
دکتر میری مقدم، مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز از برگزاری کنفرانس تخصصی تازه های سلولی مولکولی در تشخیص بیماری های تومورمغزی در بیرجند خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*