اخبار کوتاه استان/ قطع برق سه شهرستان خراسان جنوبی

یخبندان مهمان این هفته خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته کاهش نسبی دمای هوا و تداوم سرما و یخبندان برای استان پیش بینی می شود. لطفی افزود: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و تداوم سرما و یخبندان در استان پیش بینی می شود.

قطع برق سه شهرستان خراسان جنوبی
برق مشترکان شهرستان های نهبندان، سربیشه و درمیان جمعه ۲۴ آذر به مدت ۳ ساعت قطع خواهد شد.شرکت برق منطقه ای خراسان جنوبی اعلام کرد: به دلیل سرویس دوره ای تعدادی از پست های برق خراسان جنوبی، جمعه این هفته، برق مشترکان شهرستان های نهبندان، سربیشه و درمیان از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ قطع خواهد بود.

صدور حکم شهرداران شهرهای خوسف، نهبندان و اسدیه
استانداری خراسان جنوبی احکام شهرداران شهرهای خوسف، نهبندان و اسدیه را صادر و ابلاغ کرد. داداشی نیاکی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استاندای گفت: با ابلاغ حکم از سوی استانداری، محسن بخشی شهردار نهبندان ، محسن علیزاده شهردار خوسف و عابدینی شهردار اسدیه، رسما شروع به کار می کنند.وی افزود: با صدور این احکام، تاکنون حکم ۲۰ شهردار شهرهای استان ابلاغ شده است.

بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی در سرایان

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان از بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی در روستای مصعبی این شهرستان خبر داد. مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان گفت: به زودی اقامتگاه بوم گردی در روستای مصعبی که از مناطق دیدنی شهرستان سرایان است به بهره برداری خواهد رسید. عرب افزود: شهرستان سرایان دارای جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی است و پتانسیل خوبی در حوزه گردشگری دارد و با توجه به موقعیت طبیعی شهرستان که برخوردار از کویر بسیار زیبا در جنوب شهرستان و روستاهای ییلاقی و مناظر زیبا در شمال شهرستان است ظرفیت بسیارخوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای اقامتی بوم گردی ایجاد کرده است.

مرکز دیالیز در طبس گلشن احداث می‌شود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس با بیان اینکه به زودی کلنگ احداث مرکز دیالیز جدید بیمارستان به زمین زده می‌شود گفت: تهیه امکانات آن در دست پیگیری و حصول نتیجه است.
وحیدرضا گازرانی در نشست شورای اداری طبس از خبرنگاران برای استمرار در پیگیری مشکل سونوگرافی قدردانی کرد و گفت: با حضور پزشک دوم رادیولوژی (سونوگراف) از یزد، مشکل سونوگرافی در حال حاضر مرتفع شده و بزودی مشکل را برای همیشه برطرف خواهیم کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*