آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/ اجرای طرح محله پاک برای نخسین بار در خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در استان در همایش در خط انقلاب:
شهید مدرس اسوه مبارزه با استعمار است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شهید مدرس اسوه مبارزه با استعمار است که امروز جزو سرمایه های ملی، انسانی و اسلامی به شمار می رود. به گزارش ایرنا، ایت ا… سید علیرضا عبادی در همایش ‘در خط انقلاب’ گرامیداشت آیت ا… شهید مدرس و بزرگداشت روز مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی قاین افزود: شهید مدرس بزرگمرد تاریخ و این انسان شناس و اسلام شناس که در زمان خود به مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار دشمنان پرداخت و تکلیف خود را نسبت به دین اسلام و مردم کشور ادا نمود.

معاون استاندار عنوان کرد:
باید همه در همگرایی و وحدت نظر در کارهای فرهنگی تلاش کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید همه کمک کنیم تا همگرایی و وحدت نظر در کارهای فرهنگی ایجاد شود.به گزارش پانا، محمد حسینی معاون استاندار، در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: آسیب های اجتماعی مسئله مهمی است که اگر به آن توجه نشود در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم گفت: امنیت فرهنگی نماد موفقیت فرهنگی است، هر کجا امنیت فرهنگی باشد یعنی موفق عمل کرده ایم.

همایش هزاره سفر ناصرخسرو در فردوس برگزار می شود
فرماندار فردوس از برگزاری همایش هزاره سفر ناصرخسرو با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان مردم روستای سلم آباد سربیشه
مدیر تیم پزشکان ‌قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) از ارائه خدمات بهداشت و درمان رایگان همزمان با هفته وحدت به ساکنان روستای سلم آباد خبر داد.

اعزام ۲۴۶ دانش آموز سرایان و بشرویه به راهیان نور
۲۴۶ دانش آموز دختر شهرستان های سرایان و بشرویه راهی مناطق عملیاتی جنوبی کشور شدند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۵۶ دانش آموز دختر سرایان و ۹۰ دانش آموز بشرویه با ۷ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند که در مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، هویزه، شلمچه ، طلایه و چذابه دیدن می کنند.

اجرای طرح محله پاک برای نخسین بار در خراسان جنوبی
طرح محله پاک برای نخستین بار در ۱۱ محله خراسان جنوبی اجرا می شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد فرخنده، معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) استان در مراسم تجلیل از فعالان طرح محله پاک گفت: این طرح در ۶ گام از جمله شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ارشاد و اقدامات فرهنگی در محلات، درمان معتادان و ایجاد اشتغال برای آنان اجرا می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*