اخبار کوتاه استان/اتاق بازرگانی تنها مرجع صدور کارت های بازرگانی است

اتاق بازرگانی تنها مرجع صدور کارت های بازرگانی است
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند اتاق بازرگانی را تنها مرجع صدور کارت های بازرگانی اعلام کرد. گفت: صدور کارت بازرگانی برای تجار و بازرگانان منطقه ویژه اقتصادی توسط اتاق بازرگانی بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی انجام می شود. سید محمدرضا علیزاده ادامه داد: متقاضیان کارت بازرگانی که آدرس تجارتخانه آنها در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند واقع شده باید برای صدور کارت در سامانه www.cscs.ir ثبت نام کنند. وی ادامه داد: در این سامانه باید تجار با انتخاب اتاق بیرجند به عنوان مرجع صادرکننده کارت و طی مراحل قانونی درخواست صدور کارت بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند را ثبت نمایند.وی عنوان کرد: پس از درج امضا توسط رئیس اتاق بازرگانی بیرجند کارت به رئیس منطقه ویژه ارسال و با درج امضای دوم توسط وی، کارت بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در این اتاق چاپ و به متقاضیان تحویل داده می شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد
امروز خراسان جنوبی – حمیدی
از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، دکتر سید مرتضی وجدان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب شد. لازم به ذکر است دکتر باریک بین پیش از این در سمت معاونت توسعه و منابع دانشگاه خدمت کرده و دکتر وجدان نیز رئیس بیمارستان رازی بیرجند می باشد.
اخبار کوتاه
*پیکر پدر شهید غلامرضا علیزاده بر روی دستان مردم شهید پرور بشرویه تشییع شد. مرحوم محمد علی علیزاده پدر شهید غلامرضا علیزاده بامداد دیروز بر اثر کهولت سن و بیماری در سن ۹۰سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.پیکر این مرحوم در قطعه صالحین مزار شهدای بشرویه به خاک سپرده شد.
* ۳۹۲ نفر از عشایر خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات طرح زنجیره تولید گوشت قرمز به بانک ها معرفی شدند.
*محمد بشیری زاده فرماندار درمیان گفت: دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرهای طبس مسینا و اسدیه، دومدرسه دوکلاسه در روستاهای محمدآباد طبس مسینا و خوان بخش قهستان و همچنین یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای بورنگ باکمک خیران ساخته می شود.
*۱۲ هزار قطعه بچه ماهی سرد آبی در استخرهای پرورش ماهی در شهرستان طبس توزیع و رهاسازی شد.
*قیمت شیر و فرآورده های لبنی در خراسان جنوبی از امروز گران شد.
*۸۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش های قهستان شهرستان درمیان، آرین شهر و قاین به عتبات عالیات اعزام شدند.
*رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوط از ۲۸ آذرماه جاری آغاز و تا اول دی به مدت ۳ روز ادامه می یابد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*