اخبار ورزشی استان/کسب مدال برنز توسط تکواندوکار استان

کسب مدال برنز توسط تکواندوکار استان
در رقابت های قهرمانی تکواندوی امیدهای کشور مرتضی خنگی از خراسان جنوبی مدال برنز را کسب کرد. دومین دوره از مسابقات قهرمانی تکواندوی امیدهای کشور با حضور ۱۵۰ هوگوپوش و از ۲۷ استان به میزبانی مشهد برگزار شدکه در پایان مرتضی خنگی با کسب مدال برنز در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت. احسان عرفانیان، سجاد حاجی‌زاده، مرتضی خنگی و مصطفی توکلی با سرپرستی مهدی‌ حاجی‌زاده و مربیگری مجتبی عباسی نمایندگان خراسان‌جنوبی در دومین دوره از مسابقات قهرمانی تکواندوی امیدهای کشور بودند.
اعزام جودوکاران قاین به مسابقات کشور
جودوکاران شهرستان قاین به مسابقات کشور انتخابی تیم ملی اعزام شدند. این مسابقات با حضور بیش از ۵۰ جودوکار برتر کشور از ۳۱ استان به میزبانی مازندران برگزار می شود که حسین و محسن خسروی نمایندگان خراسان جنوبی از شهرستان قائن هستند که در این مسابقات با مربیگری حسن خسروی به مصاف رقبای خود می روند.
معرفی برترین های تنیس خاکی بیرجند
برترین های تنیس خاکی بیرجند معرفی شدند. رئیس هیات تنیس خاکی استان گفت: مسابقات قهرمانی تنیس خاکی با حضور ۲۴ ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در زمین تنیس خاکی مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیا(ص) بیرجند برگزار شد. سید حسین خیریه افزود: در پایان این رقابت ها علی زارع ، مصطفی شمشیری و یوسف پیروزی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش بانوان سمیرا مددی‌پور و سارا انصافی مقام های اول و دوم را کسب کردند و دلارام دلاوریان و زهرا سعیدی مشترکا سوم شدند.
اعزام طاهری به رقابت های انتخابی قهرمانی
تنیس روی میز کشور
مسابقات قهرمانی انتخابی تیم‌ ملی تنیس روی میز نونهالان کشور اعزامی به رقابت‌های آسیایی در تهران برگزار می شود. مصطفی طاهری از دبستان ابن‌سینای شهرستان بیرجند به نمایندگی از خراسان‌جنوبی با سرپرستی و مربیگری علیرضا عشقی در این رقابت ها حضور دارد. مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ نونهالان کشور «طرح هوپس» اعزامی به رقابت‌های آسیای میانه باحضور ۱۰ بازیکن برتر کشور از ۳۰ آذرماه تا اول دی‌ماه به صورت دوره‌ای در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.
آغاز رقابت تیم اسکیت رول بال استان
در رقابت های کشور
نمایندگان خراسان‌جنوبی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی دستجات آزاد اسکیت رول‌بال آقایان کشور از روز گذشته به مصاف رقبای خود رفتند.
این رقابت ها با حضور ۸ تیم برتر از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود. تیم رول‌بال طبس با ترکیب حامد یعقوبیان، محمدعلی آشوری‌مقدم، علی مهدیان، جواد سقازاده، امیدرضا عبدالهی، سیدمحسن سیدعاشور، وحید رحیمی، مصطفی غلامزاده، امیرصالح داوودی، سید امیرحسین طلایی، میثم قربانی، محمدامین صفریان، محمدرضا برقی، سیدمحمد سجادی و رضا مودتی به مصاف رقبای خود می رود. سرپرستی و مربیگری نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات اسکیت رول‌بال دسته آزاد کشور را رسول مددی و مجتبی محمدیان بر عهده دارند.گفتنی است؛ سوت قضاوت برخی از این مسابقات کشوری توسط داوران شایسته خراسان‌جنوبی صادق روحی، کاظم ترابی و بلال مقدس‌زاده به صدا در خواهد آمد. رشته اسکیت «رول‌بال» از سه رشته بسکتبال، اسکیت و هندبال تشکیل شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*