اخبار ورزشی استان/ملی پوش استان در رقابت های پاراآسیایی مغلوب شد

پیشنهاد برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور
در طبس
رئیس هیئت پینگ پنگ استان با بیان اینکه امکان برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز به میزبانی طبس می باشد، تصریح کرد: این برنامه ریزی ها برای مسابقات سال بعد است. «حمیدی» با اشاره به اینکه حدود یک سال رئیس هیئت تنیس در طبس نداشتیم، بیان کرد: خوشبختانه «برقی» که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس هم می باشد رئیس هیئت مورد نظر شد. وی ادامه داد: برقی اعلام آمادگی کرد که مسابقات کشوری را در این شهرستان برگزار کند. به گفتۀ وی با گفت و گویی که با رئیس فدراسیون فدراسیون تنیس روی میز داشته است او نیز قبول کرده است و در حال برنامه ریزی های لازم برای بازدید از این منطقه هستیم که اگر همه موارد به خوبی انجام شود امکان برگزاری این مسابقات کشوری برای سال آینده در طبس فراهم می شود. این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از آنجا که این شهرستان به دلیل وجود راه آهن، محل عبور و مرور خیلی از استان ها است منطقه خوبی برای میزبانی مسابقات کشوری است که با انجام این کار باعث رونق بیشتر طبس می شود.
اعزام تیم خردسال استان به اردوی تیم ملی
تنیس روی میزکشور
تیم خردسال خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم تنیس روی میز خردسالان استان با ترکیب امیر فولادی از دبستان علامه حلی و میثاق ولوی از دبستان ابن سینا به اردوی طرح ملی استعدادیابی منتخبین کشور که از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه به میزبانی استان قم و با سرمربیگری فرشید کوکبی برگزار می شود، اعزام می شوند.
ملی پوش استان در رقابت های پاراآسیایی مغلوب شد
نماینده ملی پوش خراسان جنوبی در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۷ در رشته بدمینتون با انجام ۴ دیدار مغلوب حریفان خود شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رضوان ناصری گل تنها نماینده ایران در رقابت های بدمینتون پاراآسیایی ۲۰۱۷ که به میزبانی امارات برگزار شد به مصاف رقبای قدرتمندی از کشورهای هند، چین و اندونزی رفت که در پایان پس از انجام ۴ بازی نتیجه را واگذار و از راهیابی به دور بعد بازماند. این ملی پوش جوان اولین بار است که به رقابت های برون مرزی اعزام شده و با حریفان قدری روبرو شد و توانست با استفاده از تجربیات هر بازی، در دیدار بعد عملکرد بهتری داشته باشد و اگرچه پیروز میدان نبود اما برای بهتر شدن تلاش کرد.
رقابت ورزشکار ملی پوش پاورلیفتینگ فردوس
در مسابقات انتخابی جهان
امیرمحمد شهسواری ورزشکار ملی پوش پاورلیفتینگ خراسان جنوبی اعزامی از باشگاه فرهنگی ، ورزشی عماد نظام شهرستان فردوس به مسابقات انتخابی جهان امروز به مصاف رقبای خود می رود. این رقابت ۲۳ آذرماه به میزبانی تهران برگزار می شود. وی دارای مدرک مربیگری ۱ و ۲ بین المللی در رشته پاورلیفتینگ است و افتخارات زیادی از جمله کسب مدال طلای مسابقات آسیایی فیلیپین، کسب مدال طلای فاسل شوی دبی، کسب مدال نقره قهرمانی کاپ اروپا در کشور روسیه، کسب مدال طلای مسابقات ترکیه و انتخاب شده برای مسابقات جهانی آمریکا را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*