آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/معرفی برترین های بازی های بومی – محلی و شتردوانی در دق اکبرآباد خوسف

برگزاری دوره مربیگری هاکی در استان
دوره مربیگری درجه ۳ هاکی در خراسان جنوبی برگزار شد. سید علی اصغر طهماسبی رئیس هیأت هاکی استان گفت: دوره مربیگری درجه ۳ هاکی با حضور ۲۰ شرکت کننده از استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان و خراسان جنوبی از ۱۴ آذرماه به مدت ۴ روز در سالن فجر انقلاب بیرجند برگزار شد. وی افزود: کارگاه بازآموزی آشنایی با به روزترین فنون و قوانین رشته هاکی نیز با مدرسی قیاسیان سرمربی اسبق تیم ملی هاکی کشور برگزار شد.
کلاس داوری درجه دو فوتبال درطبس
کلاس داوری درجه دو فوتبال در شهرستان طبس برگزار شد.کلاس داوری درجه دو فوتبال با شرکت ۲۲ نفر از داوران استان های خراسان جنوبی و رضوی به میزبانی طبس برگزار شد. محسن فریمانی از خراسان رضوی مدرس کلاس ارتقای داوری و جدیدی از استان یزد مدرس کلاس آمادگی جسمانی را عهده دار بودند.
معرفی برترین های بازی های بومی – محلی
و شتردوانی در دق اکبرآباد خوسف
جشنواره بازی های بومی و محلی شتردوانی در دق اکبرآباد شهرستان خوسف با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، فاطمه چهکندی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: به منظور معرفی و احیای رشته های بومی و خاص منطقه و همچنین بمنظور توسعه شادی و‌نشاط در سطح جامعه و جوانان، این جشنواره در منطقه گردشگری دق اکبرآباد شهرستان خوسف برگزار شد.وی افزود: این مسابقات با حضور ۵ تیم در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های رشته های هیراب، سمندر بازی، کله سوز، هفت سنگ، داژبال و شترسواری برگزار شد. وی ادامه داد: در پایان بخش شترسواری احسان فرخزاد، علی غلامزاده‌ و علیرضا کاظمی از شهرستان نهبندان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.گفتنی است نمایشگاه عرضه مواد غذایی و صنایع دستی در حاشیه این جشنواره برگزار شد.
درمیان قهرمان مسابقات کاراته استان
رقابت های کاراته سبک کیوکوشین اویاما با قهرمانی تیم درمیان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، یونس احمدی رئیس سبک کیوکوشین اویامای استان گفت: به مناسبت هفته وحدت مسابقات کاراته سبک کیوکوشین اویاما با حضور ۱۹۰ ورزشکار از شهرهای درمیان، زیرکوه، قاین، بیرجند، ایرانشهر، چابهار، نیک شهر، کنارک و بمپور استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به میزبانی شهر اسدیه برگزار شد. یونس احمدی افزود: در پایان این رقابت ها تیم شهرستان درمیان با کسب هفت نشان طلا، ۶ نقره و ۹ برنز، تیم شهرستان قاین با پنج نشان طلا، چهار نقره و یک برنز و تیم های چابهار و بمپور استان سیستان و بلوچستان با چهار طلا، پنج نقره و ۹ برنز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*