اخبار ورزشی استان/مسابقات بومی و محلی در نهبندان برگزار شد

مسابقات بومی و محلی در نهبندان برگزار شد
رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان با بیان اینکه مسابقات بومی محلی در مزار سیدناالحسین روستای دهک نهبندان برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقات توسط توانبخشی مبتنی بر جامعه بهزیستی نهبندان(CBR) بوده است. «بارانی» اضافه کرد: این مسابقات در رشته های مختلف بومی و محلی بوده است که با حضور تمام مردم برگزار شد. به گفتۀوی در پایان هدایایی به افراد برگزیده اهدا شد.

اعزام تیم موتورکراس استان به مسابقات
قهرمانی کشور

تیم موتورکراس خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام می شود.مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور ۲۴ آذرماه به میزبانی استان یزد برگزارمی شود. در این رقابت هامحمد سینا داشگر در کلاس۶۵سی سی، سعید قربانزاده و امیرحسین جمال در کلاس ۴۵۰ سی سی، امیرحسین جوادی مقدم و سجاد شیردل در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان به مربیگری محمد خانی و سرپرستی محمد حسن رنجبر به مصاف رقبای خود می روند.

پیگیری هفته دوم رقابت های فوتبال پسران بیرجند
هفته دوم رقابت‌های مسابقات فوتبال قهرمانی بیرجند با انجام ۹ بازی پیگیری شد. در مسابقات فوتبال رده سنی زیر ۱۰ سال تیم سرخ‌پوشان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروزی را پشت سر گذاشت. در رده سنی زیر ۱۲ سال ابومسلم با نتیجه ۵ بر ۱ تیم پیروزی(ج) را شکست داد و در ادامه آبی‌پوشان(ج) با نتیجه ۷ بر ۱ بازی را به ایران‌جوان واگذار کرد. فوتبال شاهین با نتیجه ۷ بر صفر در مقابل آبی‌پوشان(الف) مغلوب شد، تیم پیروزی(ب) با نتیجه ۸ بر ۱ در مقابل پیروزی(الف) بازی را باخت و آبی‌پوشان(ب) با نتیجه ۶ بر ۲ از تیم سرخ پوشان شکست خورد. در مسابقات رده سنی زیر ۱۶ سال فوتبال شهرستان بیرجند تیم ایران‌جوان با نتیجه ۳ بر ۲ فوتبال شاهین‌(الف) را از پیش‌رو برداشت. در ادامه رقابت‌ها تیم فوتبال نوین نوفرست با نتیجه پرگل ۸ بر صفر در مقابل تیم شاهین(ب) مغلوب شد و سرخ‌پوشان با نتیجه ۶ بر ۱ بر تیم پیروزی غلبه کرد. گفتنی است در مسابقات فوتبال شهرستان بیرجند ۱۹ تیم در سه رده سنی شرکت دارند که از این تعداد ۳ تیم در رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تیم در رده سنی زیر ۱۲ سال و ۶ تیم در رده سنی زیر ۱۶ سال با یکدیگر رقابت می کنند.
معرفی برترین‌های دارت «جام وحدت» محلات بیرجند
مسابقات قهرمانی «جــام وحــدت» محلات بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. مسابقات دارت جام محلات بیرجند با حضور ۳۲ ورزشکار در حسینیه حجت مسجـد صاحب‌الزمانی(عج) خیـرآباد نــو به صورت گروهی و تک حذفی برگزار شد که در پایان مصطفی کمالی اول و امیرحسین غلامی دوم و مسعود سروری و احسان تفکر مشترکا سوم شدند.گفتنی است فاطمه یوسفی و مهدی سلیم مسئولیت برگزاری مسابقات و علیرضا محمدزاده، محمد خادم، مهدی سلیم، حسین و ابوالفضل علیزاده نیز داوری رقابت‌ها را عهده‌دار بودند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*