آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/قهرمانی تیم استان در رقابت های ملی زورخانه ای

قهرمانی تیم استان در رقابت های ملی زورخانه ای
تیم خراسان جنوبی در رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کشور قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان گفت: رقابت های قهرمانی میانداری ورزش زورخانه ای کشور با حضور ۱۸ استان و ۱۳۰ باستانی‌کار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهر کردستان برگزار شد. قمری افزود: خشایار ایزدی در بخش انفرادی رده سنی جوانان مقام سوم را کسب کرد و علی‌اصغر اکبری در رده سنی نوجوانان نیز سوم شد. پوریا ایزدی در رده نونهالان پنجم شد. به گفته وی خراسان‌جنوبی با کسب ۲۱ امتیاز در مجموع تیمی قهرمان این رقابت ها شد. کردستان و البرز مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در پی درخشش باستانی‌کاران خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور، فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای از استاد حبیب‌ا… شاعرزاده، مرشد جوان بیرجندی به اردوی تیم ملی اعزامی به ششمین دوره مسابقات آسیایی کشور فیلیپین دعوت به عمل آورد.

تیم فردوس قهرمان پرس سینه و ددلیفت استان شد
تیم باشگاه عماد نظام فردوس در مسابقات پرس سینه و ددلیفت باشگاه های خراسان جنوبی قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه های خراسان جنوبی با حضور ۱۵۰ ورزشکار و ۱۳ باشگاه در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها تیم باشگاه عماد نظام فردوس در هر دو بخش پرس سینه و ددلیفت قهرمانی و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان شد. همچنین در بخش پیشکسوتان پرس سینه کیوان، فدوی، حافظیان و حیدری دخت و در بخش ددلیفت قربانی، هادی نژاد و فدوی مقام های نخست اوزان مختلف را کسب کردند.

برگزاری همایش پیاده روی در بشرویه
همایش پیاده روی در شهرستان بشرویه برگزار شد. همایش پیاده روی همراه با طبیعت گردی و برگزاری مسابقات دوی استقامت در شهرستان بشرویه با همکاری هیات ورزش های همگانی و هیات کونگ فو برگزار شد.ورزشکاران مسیر دوراهی جاده بشرویه به امام زاده محمد ابن اصغر(ع)هوگند را به مسافت ۸ کیلومتر پیاده روی کردند و در مسابقه دوی استقامت به مسافت چهار کیلومتر که درجاده هوگند برگزارشد، با یکدیگر رقابت کردند. درپایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

پیگیری رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان
رقابت های هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال استان با انجام ۴ دیدار و عبور ۱۵ گل از خط دروازه ها پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال خراسان جنوبی، بازی تیم شرکت حمل و نقل طلای کویر طبس و شهید ناصری ایرانجوان بیرجند با نتیجه مساوی ۲بر۲ پایان یافت. و تیم سیمان باقران درمیان ۲ بر۳ مغلوب تیم آرمان فردوس شد . همچنین کاوش بتن فردوس با نتیجه مساوی ۲ بر۲ نگین توس فردوس را متوقف کرد و بازی شرکت کک و ستارگان دیهوک ۲ بر صفر به نفع شرکت کک پایان یافت.

 

اعزام تیم تکواندوی استان به مسابقات کشور
تیم تکواندوی جوانان استان به مسابقات کشور اعزام می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات تکواندوی قهرمانی جوانان کشور از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.در این رقابت ها احسان عرفانیان، سجاد حاجی زاده، مرتضی خنگی و مصطفی توکلی به سرپرستی و مربیگری محمد حاجی زاده و مجتبی عباسی به مصاف رقبای خود می روند.

معرفی برترین های کشتی آزاد شهرستان فردوس
رقابت های کشتی آزاد شهرستان فردوس با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات کشتی آزاد گرامیداشت پهلوان علیرضا کریمی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۳۰ کشتی گیر از شهرهای فردوس و باغشهر اسلامیه در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان فردوس برگزار شد.که در پایان مجتبی اکبری، مجتبی لطفی، سلمان سهیلی، محمد امین مرحبی، امیرحسین کاظم نیا و علیرضا مرادزاده مقام های نخست این رقابت ها را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*