آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/صعود کوهنوردان بیرجندی به ارتفاعات باقران یادبود مرحوم عاملی

طبس قهرمان رقابت های کاراته کنترلی
بانوان استان
رقابت های قهرمانی کاراته کنترلی بانوان استان با قهرمانی شهرستان طبس پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی کاراته کنترلی بانوان خراسان جنوبی با حضور ۱۴۰ ورزشکار و در قالب ۷ تیم از شهرهای طبس، بیرجند و قاین در سالن زغال سنگ طبس برگزار شد. در این رقابت ها تیم پویشگران طبس قهرمان شد و تیم های بیرجند و قاین مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

راه یابی تیم هندبال طبس به لیگ دسته دو کشور
تیم هندبال شرکت زغال سنگ شهرستان طبس در لیگ دسته دو کشور به مصاف رقبای خود می رود. رقابت های هندبال لیگ دسته دوم کشور با حضور ۱۲ تیم و در دو گروه ۶ تیمی از ۲۴ آذرماه تا یکم دی ماه به میزبانی زاهدان برگزار می شود که در این رقابت ها تیم هندبال شرکت زغال سنگ شهرستان طبس نماینده خراسان جنوبی حاضر در این رقابت ها است که به مصاف رقبای خود می رود. همچنین کوبل داوری هندبال سرایان حسین خیری و مجتبی خانی داوری این رقابت ها را برعهده دارند.

صعود کوهنوردان بیرجندی به ارتفاعات باقران
یادبود مرحوم عاملی
کوهنوردان بیرجندی به ارتفاعات باقران (قله قوچ) یادبود جان باختگان حادثه اشترانکوه لرستان صعود کردند. به همت هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیرجند، کوهنوردان باشگاه های شهرستان بیرجند به مناسبت هفتمین روز حادثه غم بار جان باختن کوهنوردان استان خراسان رضوی در ارتفاعات اشترانکوه لرستان و یادبود علیرضا عاملی کوهنورد فقید بیرجندی، صعودی مشترک به همراه خانواده آن مرحوم به ارتفاعات باقران(قله قوچ) برگزار کردند.

تیم قاین قهرمان مسابقات نیوکونگ فو شرق کشور
ششمین دوره مسابقات نیوکونگ فو شرق کشور، با قهرمانی تیم قاین به کار خود پایان داد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، بنیانگذار سبک نیو کونگ فو خراسان جنوبی گفت: ششمین دوره مسابقات نیو کونگ فو شرق کشور گرامیداشته هفته معلولان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از شهرهای قاین، خضری دشت بیاض، مشهد و قوچان در ۲ بخش فرم و مبارزه در سالن غدیر شهر خضری دشت بیاض برگزار شد. صولتی افزود: در پایان تیم های قاین، قوچان و خضری دشت بیاض مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قهرمانی احمدی در رقابت های کاراته
جام باشگاه های ایران
جلیل احمدی نماینده خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کاراته جام باشگاه‌های ایران قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاموتو «جام‌باشگاه‌های ایران» با حضور ۶۰ کاراته‌کار از سراسر کشور در ۱۲ وزن به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت ها جلیل احمدی در سبک ساکاموتو با غلبه برحریفان خود مدال طلا را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*