اخبار ورزشی استان/خراسان‌جنوبی در مقابل نماینده فارسبه تساوی رضایت داد

معرفی برترین های رقابت رنکینگدارت شمال‌شرق کشور در طبس
ارقابت های رنکینگ دارت منطقه شمال شرق کشور با معرفی برترین ها پایان یافت. رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی گفت: اولین دوره از رقابت های رنکینگ دارت منطقه شمال شرق کشور یادبود جان‌باختگان زلزله کرمانشاه با حضور ۲۵ ورزشکار از استان های خراسان‌رضوی، گلستان، خراسان‌شمالی، سمنان و خراسان‌جنوبی به میزبانی شهرستان طبس گلشن برگزار شد. علیرضا علیزاده افزود: در پایان این رقابت ها عسل عوض‌زاده و نیلوفر عوض‌زاده از سمنان مقام های اول و دوم را کسب کردندو زهرا رمضانی و کاشانی از خراسان‌رضوی مشترکا سوم شدند. به گفته وی زهرا رجبی از طبس، زهرا رجبی از بیرجند، اشرف مرادی و ریحانه عباسی از خراسان‌جنوبی رتبه‌های بعدی این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

خراسان‌جنوبی در مقابل نماینده فارسبه تساوی رضایت داد
تیم پیشگامان بیرجند در دوازدهمین هفته از سری مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور در مصاف با تیم شهید باقری‌گویم فارس به تساوی بدون گل رضایت داد.تیم پیشگامان بیرجند بعدازظهر روز پنجشنبه در زمین چمن طبیعی استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند میزبان تیم فوتبال شهید باقری‌گویم شیراز بود. تنها نماینده فوتبال خراسان‌جنوبی در لیگ دسته ۳ کشور به‌رغم داشتن امتیاز میزبانی متأسفانه به یک امتیاز بسنده کرد و در جدول این رقابت ها ۶ امتیازی شد.

معرفی برترین های تنیس‌روی‌میز درون مدرسه ای بیرجند
مسابقات تنیس‌روی‌میز المپیاد درون مدرسه‌ای دبستان دخترانه ندای‌علی(ع) بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. حمیدی رئیس هیات تنیس روی میز استان گفت: مسابقات تنیس‌روی‌میز المپیاد درون مدرسه‌ای دبستان دخترانه ندای علی(ع) بیرجند گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد که در پایان فاطمه خسروی و ناهید عرب مقام های اول و دوم را کسب کردند و مائده چهکندی‌نژاد و محبوبه در‌کی مشترکا سوم شدند. گفتنی است در مسابقات وسطی(دژبال) نیز فاطمه کیانی، الهه کرمانی، فاطمه زهرا جلیلی‌زاده، هانیه اسدالهی و زهرا زینلی روبیات رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

خراسان جنوبی میزبان دوره مربیگری کشتی استاژ ملی درجه ۳ فرنگی و آزاد
مربیان کشتی استان های خراسان رضوی،شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان در دوره مربیگری استاژ ملی درجه ۳ فرنگی و آزاد به میزبانی بیرجند شرکت می کنند. عباس سروری رییس هیأت کشتی استان گفت: دوره مربیگری کشتی استاژ ملی درجه ۳ فرنگی و آزاد از فردا به مدت دو روز به میزبانی بیرجند برگزار می شود. وی افزود: این دوره با حضور ۶۰ شرکت کننده به مدرسی باباجان زاده و کریمی و نظارت یاری نیا دبیر انستیتو فدراسیون کشتی برگزار می شود.

اعزام مرشدان، مربیان و داوران استان به دوره تربیت مدرسی و داوری درجه ۳ کشور
مرشدان، مربیان و داوران خراسان جنوبی به دوره تربیت مدرسی و داوری در جه سه کشور اعزام شدند.
قمری رئیس هیأت ورزش زورخانه ای و پهلوانی خراسان جنوبی گفت: تیم مرشدان، مربیان و داوران استان برای شرکت در کلاس تربیت مدرسی و داوری درجه سه کشور که از ۱۰ تا ۱۴ آذرماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود، اعزام شدند. این تیم با ترکیب علی قمری، محتبی آهنی و رضا آفتابی در دوره مدرسی مربیگری زورخانه ای، علی سنگکی دوره مدرسی داوری، حبیب شاعرزاده و محمدرضا حسن پور دوره مدرسی مرشدی و سروش جواهری، جواد حق جو، امیرحسین کاردان مقدم و محمد سرچاهی در دوره داوری زورخانه ای شرکت می کنند.

تیم شهید بقایی معصوم آباد قهرمان مسابقات داژبال بانوان خوسف
اولین دوره مسابقات داژبال شهرستان خوسف با قهرمانی تیم شهید بقایی معصوم آباد پایان یافت. در این رقابت ها تیم شهید بقایی معصوم آباد با ترکیب فائزه غلامی، فرزانه غلامی، مریم زحمتکش و زهرا جعفری قهرمان شد و تیم های شاهین خوسف با ترکیب اطهر عرب زاده٬ محدثه زارع، الهه دشتی ومریم حسنی نایب قهرمان و تیم شهید رحمانی تقاب با ترکیب فاطمه خدادادی، زهرا باقی، زینب خدادادی و زهرا باقی مقام سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*