اخبار ورزشی استان/حجی پور سکاندار هیات سوارکاری استان شد

در دیدار شهردار با مدیرکل ورزش وجوانان استان مطرح شد:
احداث بوستان نشاط در بلوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند
شهردار بیرجند گفت: شهرداری خود را ملزم به تدارک بهترین شرایط رفاهی و تفریحی شهروندان بیرجندی می کند که در این راستا به زودی بوستان نشاط در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) با امکاناتی از جمله پیست های استاندارد پیاده روی، دوچرخه سواری و دستگاه های ورزشی پارکی و میزهای شطرنج در بیرجند احداث می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر جاوید در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از نزدیک ترین دستگاه ها به شهرداری ها اداره ورزش و جوانان است، تصریح کرد: باید شرح وظایف و حوزه عملکردی دستگاه ها را گسترش داد و با کار کارشناسی و هم افزایی روحیه نشاط و شادابی شهروندان را پررنگ تر از قبل افزایش داد. در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در زمینه سالن های ورزشی شمال شهر بیرجند کارهای مشترک خوبی انجام شده که امیدواریم در مورد تکمیل استخر شمال شهر با استفاده از ماده ۲۷ و امکان حضور بخش خصوصی، شهرداری ورود کند. دکتر افضل پور افزود: در خصوص تکمیل و تجهیز جاده های سلامت شمال شهر و دیگر مناطق شهر بیرجند نیز با تمام توان در کنار شهرداری خواهیم بود.

حجی پور سکاندار هیات سوارکاری استان شد
مجمع عمومی انتخاب رییس هیات سوارکاری خراسان جنوبی با حضور دکترخلیلی رییس فدراسیون سوارکاری، مدیرکل ورزش وجوانان، نمایندگان ورزشکاران، داوران و مربیان در سالن اداره ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد. در این جلسه دکترخلیلی رییس فدراسیون سوارکاری گفت: خراسان جنوبی یکی ازاستان های نوپا در رشته سوارکاری است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد مربیان و داوران برجسته در استان باشیم. وی افزود: با توجه به نگاه ویژه وزارتخانه و استفاده راحت بانوان از این رشته ورزشی باید توجه ویژه ای به این رشته ورزشی در استان شود. وی ادامه داد: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد مربیان و داوران برجسته ای در خراسان جنوبی باشیم. در پایان این جلسه پس از رای گیری علیرضا حجی پور تنها کاندیدای حاضر با اکثریت آرا برای ۴ سال سکاندار هیات سوارکاری خراسان جنوبی شد.
درخشش تیم نین بودوواریوی استان در رقابت های کشور
تیم نین بودوواریوی خراسان جنوبی در مسابقات رزمی کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی،مسابقات کشوری رزمی سبک نین بودوواریو به میزبانی استان اصفهان برگزار شد. در بخش دفاع شخصی تیمی بزرگسالان این رقابت ها مجید رنگیندن، ابراهیم محمدی و امید نخعی از خراسان جنوبی قهرمان شدند و در بخش دفاع شخصی تیمی جوانان علی محمودی، مرتضی صحراگرد و محمد مهدی دستجردی مقام دوم را بدست آوردند.
برترین های دختران در رقابت های بدمینتون ابتدایی استان
مسابقات بدمینتون دختران مقطع ابتدایی با معرفی برترین ها پایان یافت. در این رقابت ها که با حضور ۲۰ دانش آموز در سالن غدیر شهرستان بیرجند برگزار شد، ساره مهرور از دبستان گوهرشاد و سیده مطهره طباطبایی از دبستان ناصح اول و دوم شدند و فاطمه زهرا صالحی ازدبستان فاطمه زهرا و زهرا خرمی نسب از دبستان ولایت مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*