اخبار ورزشی استان/بیرجند قهرمان نخستین رقابت مینی گلف استان

بیرجند قهرمان نخستین رقابت مینی گلف استان
بیرجند قهرمان نخستین رقابت مینی گلف خراسان جنوبی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات گلف استان گفت: نخستین دوره مسابقات سالنی مینی گلف خراسان جنوبی یادواره شهید نایبی روز گذشته با حضور ۴۰ شرکت کننده از شهرهای بیرجند و خوسف در دو بخش بانوان و آقایان بصورت آزاد و انفرادی در سالن اختصاصی مینی گلف پوریای بیرجند برگزار شد. بهدانی افزود: در پایان این رقابت جذاب و پر انرژی مهدی کرمانی از بیرجند اول شد، حکیمه زارع از شهر خوسف مقام دوم و ابوالفضل شیردل از بیرجند و علی نوفرستی از خوسف مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

درخشش موتورسواران استان در رقابت های کشور
موتوسواران خراسان جنوبی در رقابت های موتورکراس کشور خوش درخشیدند. در این رقابت ها که با حضور ۱۰۰ موتورسوار از ۲۰ استان در پنج کلاس و به میزبانی استان یزد برگزار شد. در کلاس ۶۵ سی سی ، علیرضا حسین احدی از هرمزگان ، محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی و امیر بیدی از تهران اول تا سوم شدند. در کلاس ۲۵۰ جوانان، علی قربان زاده از خراسان جنوبی اول شد.

راهیابی دارت بازان استان به اردوی تیم ملی
تیم جوانان دارت خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اولین اردوی تیم ملی دارت جوانان از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در مجموعه شهید کشوری تهران برگزار می شوند آتنا بیگمی، ابوالفضل علیزاده، مهدی خادم و پوریا علی آبادی نمایندگان خراسان جنوبی حاضر در این اردو هستند.

نماینده سربیشه مدرک مربیگری ملی کشتی را کسب کرد
حمیدرضا بیژن پور مربی کشتی شهرستان سربیشه توانست با موفقیت مدرک مربیگری ملی را کسب کند.سروری رئیس هیات کشتی استان خراسان جنوبی گفت: نهمین کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد و فرنگی از طرف فدراسیون کشتی با حضور استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد به میزبانی بیرجند برگزار شد. در پایان این دوره حمیدرضا بیژن پور مربی شهرستان سربیشه از بین ۵ شرکت کننده خراسان جنوبی موفق به قبولی در آزمون این دوره در رشته آزاد شد.

برگزاری دومین لیگ والیبال استان
دومین لیگ والیبال خراسان جنوبی با حضور ۱۰ تیم از ۵ شهرستان برگزار می شود. رئیس هیات والیبال استان گفت: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقات لیگ والیبال خراسان‌جنوبی با حضور ۱۰ تیم از شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس، بشرویه و طبس برگزار می شود. ملکی افزود: نخستین دیدار از مسابقات دومین لیگ والیبال استان ۳۰ آذرماه و بین دو تیم طبس و بشرویه به میزبانی شهر طبس برگزار می شود. به گفته وی تیم قهرمان مسابقات دومین لیگ والیبال استان به لیگ والیبال کشور صعود می کند. لازم به ذکر است نخستین دوره از مسابقات لیگ والیبال استان آذرماه سال گذشته با شرکت ۱۱ تیم از ۹ شهرستان به مدت پنج هفته در دو منطقه برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*