اخبار ورزشی/قضاوت بانوی استان در مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز کشور

فرنگی‌کاران استان روی تشک قهرمانی کشور
نوجوانان فرنگی‌کار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور در مقابل ملی‌پوشان روی تشک مبارزه می‌روند.به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات کشتی استان گفت:رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی کشور با حضور ۱۶۰ ورزشکار از روزگذشته آغاز و تا ۲۹ آذرماه جاری به میزبانی کرمان در شهر سیرجان برگزار می شود. عباس سروری افزود: مهدی شاه‌پری و محمدصالح یعقوبی در وزن ۴۵ کیلوگرم، امیررضا اردونی و رامین رضازاده در وزن ۴۸ کیلوگرم، محمدمهدی اسماعیلی‌نژاد در وزن ۵۱ کیلوگرم ، علیرضا عباسی در وزن ۵۵ کیلوگرم ،علی موسی‌پور در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد جوادپور در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدرضا قربانی در وزن ۷۱ کیلوگرم، احمد جمالی‌مقدم در وزن ۸۰ کیلوگرم، علی عباسیان در وزن ۹۲ کیلوگرم و محمد هاشم‌زاده در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به سرپرستی محمدرضا کاهنی و مربیگری مسعود اسماعیلی نژاد و حمید بیژن پور در این رقابت ها با حریفان خود بر روی تشک مبارزه می روند.
قضاوت بانوی استان در مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز کشور
با دعوت فدراسیون «زهرا چهکندی‌نژاد» تنها داور بین‌المللی تنیس‌روی‌میز استان، مسابقات قهرمانی کشور را برای نخستین‌بار قضاوت می‌کند. علیرضا حمیدی رئیس هیات تنیس‌روی‌میز خراسان‌جنوبی گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ تنیس‌روی‌میز خراسان‌جنوبی تنها داور بین‌المللی استان در مسابقات قهرمانی کشور بعنوان کمک سرداور در این رقابت ها قضاوت می کند. زهرا چهکندی‌نژاد مربی درجه یک و مربی بین‌المللی لون وان جهانی و تنها داور بین‌المللی فعال در استان است.مسابقات قهرمانی تنیس‌روی‌میز بانوان بزرگسال کشور از ۲۹ آذر تا اول دیماه به میزبانی خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
دو پیروزی پیاپی تیم هندبال طبس در رقابت های لیگ دسته دو کشور
تیم هندبال طبس در رقابت های لیگ دسته دو کشور در دومین دیدار خود در مقابل تیم اصفهان با نتیجه ۲۱ بر۲۰ به پیروزی رسید. این تیم در رقابت های هندبال لیگ دسته دو کشور در گروه A قرار دارد و با تیم های اصفهان، گرگان، بهنام زاهدان، اهواز و اندیمشک همگروه است.همچنین پیش از این تیم خراسان جنوبی در اولین رقابت خودتیم اندیمشک را شکست داد. گفتنی است رقابت های لیگ دسته دو کشور با حضور ۱۲ تیم و به میزبانی شهر زاهدان آغاز شده است و تا اول دی ماه جاری ادامه دارد و تیم های اول و دوم هر منطقه به رقابت های لیگ دسته یک کشور صعود می کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*